بیگانگان باستانی: فصل اول – قسمت سوم

 

(سخنان شخصی که در حال فیلمبرداری از یک بشقاب پرنده است)
– اوه… من دارم یک دسته نور در این نقطه میبینم گرفتم، گرفتم، گرفتم

George Noory
این گزارشهایی که به طور مستمر از مردم در باره ملاقات «ای تی»ها و فضاپیماهای آنها میرسد ، به وضوح به من میگوید که ما با آنها ملاقات میکنیم و قبلا هم ملاقات کرده‌ایم.

(سخنان شخصی که در حال فیلمبرداری از یک بشقاب پرنده است)
اوه همانجاست

شاید آنها به طور فیزیکی زمین را در دوره‌ای از تمدن ترک کرده‌اند اما به طور مرتب به ما سر میزنند و به دلایلی بررسیمان میکنند.

(سخنان شخصی که در حال فیلمبرداری از یک بشقاب پرنده است)
اوه پسر… برگشتند… بیشتر شدند

اگر غریبه‌ها امروز در حال مشاهده ما هستند، منتظر چه مانده‌اند؟  یا، همانطور که گزارش شده است، آیا قبلا پیام خود را در دشتهای مسطح به ما رسانده‌اند؟
در ۹۰ مایلی غرب لندن، در شهرستان «ویلت شر»، منطقه روستایی انگلیسی قرار دارد که تقریبا از هزاران سال پیش به همان شکل باقی مانده. ،مزرعه‌های کوچک، دیوارهای سنگی و تپه‌های ممتد سبز محل سکونتی را با امکان آرامش و استقرار فراهم میکند. این منطقه تاریخی، همچنین محل استقرار شمار زیادی از مناطق مقدس باستانیست، که بسیاری از آنها هزاران سال پیش بنا شده‌اند .

Suzanne Taylor
منطقه‌ای باستانی و دشتی مقدس است که بیشتر بناهای آن سالم هستند. بناهای یادبودی که با آنها آشنایی دارید:«استون هنج» ، «ایو بری»  «سیلبری هیل» . در اینجا منطقه‌ای کوچک هم وجود دارد که به نظر میرسد منطقه‌ای دستکاری شده از هزاران سال پیش باشد که مراسم مذهبی مقدس، در آن انجام میشد.

ویرانه‌های اسرار‌ آمیز دنیای کهن استون[/caption]

اما در ۱۹۷۸، دشتهای آرام  ویلت شر، مرکز جنجالی شد که تا به امروز هم ادامه دارد.

(صدای گزارشگر خبری)
امروز در امتداد خطوط ماشینهای کشاورزی یک سری خطوط مدور پیدا شد. هیچ اثری از ردپای انسانی به این علائم ختم نمیشود .

حلقه ی کشتزار

اینجا در مزرعه گندم و جو و چاودار، خطوطی هندسی به طرزی استادانه حک شده است. نکته جالب توجه دیگر اینکه درست مثل خطوط مشهور «نزکا»، در پرو، این طرحها هم تنها از بالا قابل مشاهده بودند .

Suzanne Taylor
وقتی برای اولین بار آنها را میبینید، به خودتان میگویید: این دیگر اینجا چه میکند؟ میخواهم بگویم کاملا واضح است که این طبیعی نیست.

Thomas E. Bullard, PH.D
مواردی مثل این، از هزاران سال پیش گزارش شده. که آن را «دروی ابلیس» مینامیدند. که بنا بر این فرض، ابلیس مزرعه‌ای را ظرف یک شب درو میکرد . اما این پدیده‌ها تنها وقتی مورد توجه قرار گرفت که دوایر مزارع گندم در انگلستان، ظاهر شدند . در ابتدا چیزهایی بسیار ساده به نظر آمدند. اما هر سال دقیقتر و دقیقتر شدند. هر سال به نظر میرسید که هنرمندانه‌تر میشدند. یکی از ایده‌های قدیمی این بود که نوعی گردباد این اشکال را ایجاد میکند. اما هر چه این اشکال هنرمندانه‌تر میشد،  بیشتر با فعالیتهای فوق طبیعی و مشخصا «یو اف او» مرتبط میشد. بعضی از مردم میگفتند که نوری را در تاریکی شب در مزرعه دیده‌اند. و گروهی از مردم آن را حضور «یو اف او» قلمداد کردند.

حلقه ی کشتزار

(صدای گزارشگر خبری)
این دایره  در زمینهای «ویلت شر» تنها یکی از ۲۰۰ علامتی هست که تا کنون و ظرف شش ماه گذشته کشف شده. برای کشاورزان و دانشمندان، چگونگی تشکیل آنها و توسط چه کسی، به یک معمای بزرگ تبدیل شده.

این طرح سه پرنده در سوم آگوست ۲۰۰۳ در شهر ویلتشیر انگلیس ایجاد شد. این پرنده ها که به پرستو شباهت دارند، حلقه هایی نزولگرا هستند که پشت انتهای بال شان کشیده شده اند.[/caption]

جای تعجب نیست که این منطقه مرکز توجه علاقه مندان «یو اف او» و نیز مظنون بودن به آن شده باشد. و هر کدام هم توضیحی در باره اینکه چه کسی یا چه چیزی مسئول ایجاد این پدیده بوده است ، دارند. اما اگر در حقیقت، موجوداتی غریبه از کره‌ای دیگر مسئول حقله‌های کورپ بودند، چرا انگلستان را انتخاب کردند؟ آیا تلاش کرده‌اند با ما تماس برقرار کنند؟ یا اینکه در ورای این طرحها رد پاهایی قابل کشف است؟ و آیا مجاورت با «استون هنج» و سایر دشتهای دیگر این منطقه، هیچ شگفتی به خصوصی دارد؟

David Childress
پس شما ایده‌ای از این انرژیهای زمینی و سازه‌های باستانی را دارید و از طرف دیگر «حلقه‌های کورپ» را دارید که در پیرامون آنها ایجاد شده‌اند. بعضی از این اشکال، به نظر نوعی علامت و نگارش باستانی میرسد.

Suzanne Taylor
«دوایر کورپ» ما را به زمانی پیش از جدایی علم و معنویت بر میگرداند. وقتی که ما کامل بودیم و واجد حس کمال بودیم. و این طرحها در منطقه‌ای در نزدیکی دشتهای مقدسی در زمانی دور، که ما همه اینها را تجربه کرده‌ایم واقع شده.

Linda Moulton Howe
من وقتی اولین عکس را دیدم، به شدت جذب شدم. آیا موجودات فضایی هستند که چنین کاری میکنند؟ آیا با کسی طرف هستیم که میداند چگونه فضا و زمان را خم کند؟ همه رابطه ما با جهان و فیزیک کوانتوم در همه ابعادش، به شدت به عقب رانده شد. تنها با همین «اشکال کورپ»

David Childress
قطعا یک نظریه این است که موجودات فرازمینی دارند تلاش میکنند تا به شیوه‌ای وسیع در سطح رسانه‌ای با ما ارتباط برقرار کنند. «دوایر کورپ» در همه روزنامه‌های سراسر جهان بازتاب داشت. احتمالا این همان چیزی هست که آنها میخواهند.

Suzanne Taylor
اینها با دقت طراحی شده‌اند، تصادفی نیستند؛ نه اندازه آنها و نه شکلشان و نه حتی  مکانی که در آن جای گرفته‌اند هیچکدام تصادفی نیست . یک فکر پشت این کار پنهان است که این تصمیم را گرفته. این فکر کجاست؟ جسمی که این فکر در آن است، چه شکلیست؟

 

دانشمندان تلاش میکردند تا برای این پدیده توضیحی بیابند . تا اینکه در ۱۹۹۱ دو نفر بریتانیایی شوخی عجیبی کردند. «داگ باوئر» و «دیوید چورلی» قدم جلو نهادند و اعلام کردند که آنها مسئول این کار بوده‌اند.

Thomas E. Bullard, PH.D
این دو نفر نشان دادند که چطور میشود ظرف یک شب و با ابزاری ساده «دوایر کورپ» را ایجاد کرد. در این حال بود که مردم گفتند: بسیار خوب ، پس این میتواند توضیح این ماجرا بوده باشد.

کمابیش، برخی از محققین با این شوخی همراه شدند که دو نفر مرد مسن توانسته باشند دقیقا صدها طراحی را در تاریکی شب با چند تخته و چند تکه طناب انجام داده باشند .

Suzanne Taylor
البته این خیلی تاثیرگذار بود. هنوز هم وقتی به سراغ مردم میروید میشنوید که: اوه فراموشش کن. آن دو پیرمرد نشان دادند چه بوده. چقدر ساده‌اید. اینها چند سال پیش به دست این دو مرد انجام شد. چرا هنوز هم اینهمه به این مطلب توجه میکنید؟ جعل اطلاعاتی بسیار تاثیر برانگیز.

پس از اعتراف چورلی و باوئر در سال بعد هم دوایر خوشه‌ای ظاهر شدند. در انگلستان و نقاط مختلفی در سراسر دنیا. برخی در بحث و جدل با هنرمندان یا هذل کننده‌ها بودند. اما پس از مطالعه روی نمونه‌های خاک و الگوی پراکندگی لایه‌ها در مزارع مورد نظر، محققین اعلام کردند که این طراحی‌ها نمیتواند کار انسان بوده باشد.

Suzanne Taylor
در این پدیده‌ای که به عنوان معمای «دوایر کورپ»، در حالیکه نمیتوانیم تایید کنیم کار انسان است، جهت خواب این طراحیها بسیار زیباست. جهت خواب طبقات خوشه‌ها. مثل این است که میلیونها فرش اینجا پهن شده و ساقه‌های گندم را خوابانده درست به موازات هم، فقط دیدنش به اندازه کافی جذاب هست . وقتی این کار را انسان انجام میدهد، کار بسیار نامنظم و نامرتب به نظر میرسد. چون آنها از ابزار مشابهی استفاده نمیکنند. این کار را دستی انجام میدهند. که نمیگذارد خوشه‌ها به زیبایی روی هم بخوابند.

در ۱۹۹۱ دکتر «ویلیام له وِنگود» متخصص فیزیک، با تئوری جدیدی قدم جلو نهاد. پس از گذشت ده سال مطالعه روی مناطق «دوایر کورپ» و نمونه‌برداری از این مناطق، او اعلام کرد که این دوایر با یک سیستم انرژی ترکیبی ایجاد شده‌اند. او آن را «گرباد سوزنی پلاسما» نامید  که از جایی مرتفع در اتمسفر شلیک میشوند.

Linda Moulton Howe
دکتر «له ونگود»، تا حالا بیشتر از ۳۵۰ نمونه از شکلهای خوشه‌ای  را مورد بررسی قرار داده. حالا اگر «له ونگود» اینجا پیش من نشسته بود، میگفت: تنها کاری که من میتوانم انجام دهم این است که تو را از خوشه‌ها بالاتر ببرم. اما نمیتوانم بگویم چه چیزی منشاء ارسال این پلاسمای سوزنی بوده است. این هنوز هم یک معمای بزرگ است.

Suzanne Taylor
مسائل غیرمعمولی که در داخل «دوایر کورپ» اتفاق می‌افتد، در واقع اشاره بر این دارد که شما در دایره‌ای خالص هستید چون حقیقتا عجیبترین چیزها اتفاق می‌افتند. باطریها کار نمیکنند، باطریهایی کاملا نو. چون مردم با دوربین به آنجا میروند. حتی تلفنهای همراه هم کار نمیکنند.

Thomas E. Bullard, PH.D
کسانی بوده‌اند که شروع به خواندن پیامهایی مختلف در این دوایر کرده‌اند. چون نوعی مفهوم دیجیتال در اینجا  وجود دارد که میتوانید بخوانید . نوعی علم عدد و پیغام به این شکل در اینجا وجود دارد. مردم واقعا چیزهایی در اینجا میخوانند.

Suzanne Taylor
هیچ راهی برای اینکه بفهمیم چه کسی یا چه چیزی اینها را ارسال کرده وجود ندارد . ما فقط تخیل علمی داریم که میگوید، چیزی به ملاقات ما می‌آید. بنابراین ما فقط باید فکر کنیم در باره اینکه از کجا ممکن است بیاید. باید منتظر بمانیم تا منبع این اشکال  هر چه که هست، خودش را به ما معرفی کند.

Linda Moulton Howe
آیا ما با مسافران زمان طرف هستیم؟ آیا با نیروهای الهی از ابعاد دیگری از فضا که نمیتوانیم درک کنیم مواجهیم؟ آیا با هوش خردمندی مواجهیم که حتی در کهکشان ما هم نیست و در نقطه دیگری در فضا قرار گرفته؟ و آیا این نوعی وسیله ارتباطیست؟ این گفتگو هر چه جلوتر میرود، پیچیده‌تر و پیچیده‌تر میشود.

Suzanne Taylor
این دوایر به نظر من نوعی تماس هستند. ما مورد تماس واقع شده‌ایم. فقط با جسمی روبرو نیستیم که دستش را بفشاریم، فقط شواهدی داریم که این جسم یا اجسام، برای ما به جا گذاشته‌اند. من کاملا قانع شده‌ام که این دوایر نشانه یک حیات هوشمند هستند. این یک هوش است که ما را بمباران میکند، اشاره میکند، دست تکان میدهد.

این دوایر مرموز، پیغام هستند؟ یا هشدار؟  آیا ممکن است منظور دیگری در خود نهفته باشند؟ آیا ممکن است رد پاهایی از آینده باشند که ما را به آخر خط سرنوشتمان در آینده راهنمایی میکنند؟ یا شاید نشانه‌های باستانی هستند که راه ما را به نقطه پایانمان نشان میدهند؟

حلقه های سالیناز حلقه های سالیناز

ادامه دارد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *