“تغییر جهان برای همیشه”

دروازه زمان

به گفته ی YouTuber که ادعا می کند شواهدی در مورد دروازه های زمانی که درروی زمین باز می شوند وجود دارد ، سفردر زمان دیگر علمی تخیلی نیست بلکه یک واقعیت علمی است.یک ویدئوی عجیب و غریب در یوتیوب که توسط وبلاگ ساز  Frank Kverver بارگذاری شده است ادعا می کند که می تواند بزرگترین پیشرفت علمی عصر مدرن باشد.

فیلم مورد نظر با عنوان “سفر زمان واقعی است” شواهدی که در اینجا ارائه شده است  اشک در فضای پیوسته آسمان اسلو ی نروژ را نشان می دهد.

مطابق ادعاهای شجاعانه آقای کلیور ، “دیدن ایمان است”.در این ویدئو ، آقای کلور می گوید: “من خیلی چیزهای عجیب و بسیار جالبی را به شما نشان می دهم.

“ما امروز در مورد سفر در زمان با مردم در اینجا صحبت می کنیم و می خواهم ثابت کنم که سفر زمانی بسیار واقعی است.” در این ویدئو ، YouTuber تصاویری از آنچه که به نظر می رسد حباب های صورتی و لکه های نور بر روی یک پس زمینه آبی است که در اسلو در تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۱۵ ،گرفته شده است.

علاقه مندان به مسافرت در زمان ادعا می کنند که آنچه بینندگان به دنبال آن هستند “دو دروازه بین بعدی” در آسمان هستند – و چیزی در جریان است. توطئه گران با وحشت می گویند: “اینها همه موجودات نوری تک بعدی یا چند بعدی هستند.”

آقای کلور از منابع چند رنگ نور به عنوان “انرژی” یا “فرشتگان” یاد می کند ، اگرچه اعتراف می کند “شما می توانید آنها را هر آنچه دوست دارید بنامید”. او می گوید: “مطمئناً همه این موارد برای چشم نامرئی است ، به دلیل این ترکیب فیلترهای مختلفی که من اعمال کردم ، که همه را بیرون می آورد.

اما موضوع امروز فقط نگاه کردن به چیزهای زیبا نیست ، من قصد دارم به شما سفر در زمان را نشان دهم. ” آقای کلور با اشاره به شکل ها و حباب های مختلف در فیلم با نشانگر خود ، “ساختار لوله مانندی را کشف می کند که توسط موجودات نوری به عنوان “سیستم تله پورت” استفاده می شود.وی خاطرنشان می کند که پورتال ها (دروازه ها) ظاهراً هر چند ثانیه موقعیت را تغییر می دهند و در تمام مدت حرکت می کنند.

سپس توطئه گر یک شیء پرنده ای را در تصویر نشان می دهد و بر اهمیت حضور حیوان در تصویر تأکید می کند.او می گوید: “این پرنده از راست به چپ پرواز می کند ، اما زمان نشانگر موقعیت پرنده نیست.

“من می خواهم که شما توجه داشته باشید که مهر زمان در اینجا ۲۲:۲۱:۱۹ ، همانطور که می بینید ، خوب است.

“به موقعیت پرنده در همان جا نگاه کنید. ما داریم به چه چیزی نگاه می کنیم؟ خوب ، اکنون می بینید که پرنده اکنون در این قاب به سمت راست قرار دارد که غیرممکن است زیرا پرواز از راست به چپ است و زمان به جلو می رود نه به عقب.

آیا این اثبات سفر زمان است؟ مساله این است.” اما هر اندازه ویدیو و موضوع آن باورنکردنی است ، دشوار است که آن را چیزی بیش از تئوری توطئه hogwash rambling بدانیم.

در عکس های ارائه شده چیزی وجود ندارد که نشان دهد حباب های رنگارنگ بیشتر از ابرهای ویرایش شده اند ، و تنها مدرکی برای نشان دادن حرف آقای کلور است که پرنده واقعاً  زمان گذشته است.دانشمندان مدتها است که درباره امکان سفر در زمان بحث کرده اند و سؤال های زیادی بر ذهن فیزیکدانان برتر جهان سنگین میکنند.

با توجه به تابوت های فضایی ناسا ، سفر به آینده به نظر می رسد یک احتمال واقعی است ، اما به نظر می رسد حرکت به عقب در زمان به بن بست رسیده است.

آژانس فضایی ایالات متحده گفت: “در چند سال گذشته ، برخی دانشمندان از این تحریفات در فضا-زمان استفاده کرده اند تا در مورد راه های ممکن راه اندازی ماشین های زمان فکر کنند.

وی گفت: “بعضی ها ایده” کرم چاله”را می پسندند که ممکن است میانبری میان فضا-زمان باشد. این و ایده های دیگر به طرز شگفت انگیزی جالب هستند ، اما ما در این مرحله نمی دانیم که آیا آنها برای اشیاء واقعی امکان پذیر هستند یا خیر.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *