خدا مردی را به سال ۱۸۶۰برای جنگ خونین فرستاد

یک مسافر زمان سکوت خود را شکسته است و در یک نوار اعتراف شوکه کننده فاش می کند ،که خود خدا او را به سالهای اولیه تاریخ آشفته آمریکا بازگرداند.YouTuber استیو پورسل اعتراف عجیب و غریب خود را بصورت آنلاین در تلاش برای گسترش افشاگری ارتباط خود با خدا به اشتراک گذاشت.در این ویدئو ، آقای پورسل ادعا می کند که به سال ۱۸۶۰ سفر کرده است ، جایی که خود را درست در وسط جنگ داخلی خونین آمریکا یافت.وی گفت: “برادران و خواهران سلام ، این دوست شما استیو پورسل است. تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۱۸ است.

“فقط می خواستم یک تجربه نبوی را که خداوند روز گذشته به من داد ، با شما در میان بگذارم. احساس سستی خاصی داشتم ومحو شده بودم و در رختخواب بودم و احساس می کردم دچار حمله قلبی وحشتناکی شده ام.

وی اظهار داشت: “من احساس درد و رنج می کردم و احساس می کردم که می خواهم کاملاً بمیرم ، اما خداوند بسیار قوی به سمت من آمد – او غالباً هنگام درد و پریشانی به سراغ من می آید و مرا به سمت خود می کشد – و او دوباره مرا به موقع بازگرداند.

“این به اندازه اولین باری که به گذشته برگشتم ، عمیق نبود. سال گذشته خداوند من را به گذشته برگرداند و فکر نمی کنم تاکنون ویدیویی در این باره انجام داده ام. من بخاطر همین عذرخواهی می کنم.

“اما خداوند من را به گذشته بازگرداند و من در سال ۱۸۶۰ در نبرد جنگ داخلی بودم و در میدان نبرد بودم. من معتقدم که با اتحادیه می جنگیدم و در پشت درختی که افتاده بود پنهان شده بودم. “YouTuber ادعا می کند که او مسلح به سلاح های “سبک قدیمی” ، شلیک به دشمن ، تیر اندازی از پشت تنه درخت و به طور کلی در هرج و مرج بود.

سفر مسافر زمان فقط چند دقیقه به طول انجامید ، اما آقای پورسل تأکید کرد که این یک تجربه بسیار “عمیق” است.او گفت: “خداوند واقعاً مرا به موقع برگرداند ، من واقعاً آنجا بودم. این فقط تصویری از وقوع این اتفاق نبوده است.”من حضور در آنجا را تجربه می کردم و معتقدم که او به من چیزهایی راجع به جنگ داخلی ما در آمریکا که اتفاق می افتد نشان میداد.

اما ماجراهای “مسافر زمان” در اینجا متوقف نشدند زیرا ظاهرا خدا این هفته یکبار دیگر او را به عقب برگردانده ، این بار به جنگ انقلابی ایالات متحده در سال ۱۷۷۶٫با این حال ، این بار آقای پورسل ادعا می کند که این رویداد را “دقیقاً همانند گذشته” تجربه نکرده است.

او گفت: “این احساس در من در وجود داشت اما به نظر نمی رسید – البته من بیشتر از آن خارج شده بودم زیرا قلبم احساس بدی می کرد – اما هنوز هم این حس را دارم که به  گذشته برگردم و در آنجا باشم.وی گفت: “من صدای سربازان استعماری را که مشغول بارگذاری توپ و تفنگ و شلیک بودند را می شنیدم .وی گفت: “به نظر می رسید که آنها مرا می بینند ، زیرا آنها به من مثل یک چیز هولناک اشاره می کردند. “این سفر تجربه ای متفاوت بود.

اما چرا YouTuber تجربیات عجیب خود را با جهان به اشتراک گذاشته است؟ آقای پورسل ادعا کرد که می خواهد مردم با صراحت در مورد چنین رویدادهایی صحبت کنند.

وی گفت: “زمان فقط بعد دیگری است. درست مانند این که می توانید از یک ساختمان پرش کرده و از بعد ارتفاع سفر کنید. “

با این حال ، هیچ شواهدی برای پشتیبانی از این تئوری وجود ندارد که انسان قادر به حرکت به عقب به گذشته باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *