راز Rapture (جنگ جن ها در صحرای نوادا)

979a78bfe7103495a3eedf9e634da8fc

این هم یکی دیگه . سایتی که تو چند ساله اخیر جزو خبر سازترین مراجع علوم فرازمینی و یوفو ها بوده . اتفاقی که در سال ۲۰۰۵ رخ داد و این سایت توانست توسط یکی از کاربرهاش فیلمی را ثبت کنه که در صحرای نوادا جمعیت بسیار عظیمی از اشباح در حال زد و خورد بودند . تصاویری که بعدها هیچ گونه تقلبی در آن دیده نشد و بعد از ۱۰ روز از افشای این تصاویر مالکوم ری مفقود شد . خانواده او کاملا از وجود او اظهار بی اطلاعی کردند .هیچ پرونده ای از او در هیچ کجا یافت نشد . سایت ناگهان به مدت ۳ روز متوقف شد و تصاویر از دیتا بیس سایت حذف شدند . ماری آن سورت و لوک مدیسن که همراه مالکوم بودند . ناپدید شده بودند و بعداز ۲ ماه ماری با ظاهری جدید و کاملا منگ پیدا شد . تمام اطلاعات و نام ها از اینترنت حذف شدند و انگ دروغ به این وقایع خورده شد . عده ای سی آی ای را مسئول واقعه دانستند ولی کلیسای محلی نیو سمپت تاون اعلام کرد که هر که راز را جار بزند نابود می شود .ولی آن راز چه بود ؟ رازی که به نوعی بر میگشت به عیسی مسیح .
تا بحال کتاب ها و داستانهای عجیب و پیچیده زیادی منتشر شده است که بعضی از آنها در برهه ای از زمان دنیا راتکان داده اند و باعث فرقه های جدید در جوامع مختلف شده اند .یکی از این ثار کتاب Left Behind است که در سال ۹۵ منتشر شد و نویسندگان آن تیم لاهای و جری بی جیکینز بودند . این کتاب در زمان خود جنجال بسیار زیادی حتی بیشتر از راز داوینچی در آورد و تمام فرق مسیحی را در مقابل خود قرار داد.
این کتاب بر پایه عقیده Rapture نوشته شده و تا حدودی از کتاب Book of revelationn الهام گرفته است . Rapture از کلمه لاتین Rapere به معنای به تصرف در آوردن و خلسه و وجد روحانی می آید . رپچر یک عقیده در مبحث آخرت و مختص مسیحیت است که طبق آن در آخر زمان حضرت مسیح ظهور کرده و تمام مومنان واقعی را همراه خود به بهشت می برد . در واقع آنها عقیده دارند که مسیح ابتدا ظهور کرده و با بردن مومنان واقعی انها را نجات می دهد و تمام اینها قبل از دومین ظهور رخ می دهد .
با رفتن مومنان واقعی ، انسانهای کم ایمان و کافران بر روی زمین تا ظهور دوباره مسیح و تشکیل حکومت خود بر روی زمین باقی خواهند ماند .البته مسیحیان در گذشته با بازگشت مردگان Resurrection of the dead عقیده ای که طبق آن در آخر زمان تمام مردگان از قبرهای خود بر میخیزند – اعتقاد داشتند که طبق گفته Gospel – چهار کتاب عهد جدید مسیحیان- یکی از اموزشهای مسیح به پیروانش بوده و حتی در اعتقاد نامه نیسن هم به آنها اشاره شده است . در آن زمان توجه چندانی به عقیده رپچر نمیشد ، تا اینکه مساله اصلاحات پروتستان پیش آمد و این مساله به طور فراگیر مطرح شده و مورد استقبال فرقه هایی که بعد از اصلاحات پروتستان پدید آمدند قرار گرفت .
حال عده ای مورد بالا را که عنوان کردم به عقاید رپچر نسبت می دهند و جالب است که بر اساس کتاب Left Behind بازی کامپیوتری به همین نام ساخته شده که در آن نیروهای کفر به اماکن مقدس حمله میکنند در حالی که همه نگران نابودی آخرین نشانه های ایمان بودند . هزاران هواپیما بر فراز آسمان بیت المقدس و اطراف آن بدون دلیل خاصی سقوط میکنند و نمی توانند به بیت المقدس صدمه ای وارد کنند . این اتفاقات گواهی بر این است که طبق پیشگویی انجیل و قران خداوند از سرزمین و وطن باستانی و مقدس ادیان دفاع میکند . و شما در این بازی باید با دجال – کسی که همه ادیان در آخر الزمان به او اعتقاد دارند و در مسیحیت به عنوان مسیح قلابی شناخته میشود – مبارزه میکنید .
اینها مباحثی بود که بد نیست آنها را در کتاب left behindd بخوانید .

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. ali82 گفت:

    مطلب خوبی بود ولی کاش یا دانلود کتابو میذاشتید یا حداقل یدونه ازون عکسهایی که صحبتشو کردید نمایش میدادید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *