سازه‌های اسرارآمیز مریخ

mars-shapes (31)

۵۵۴ روز بعد از فرود مریخ‌نورد «کنجکاوی» بر سطح مریخ، عکس‌های پانورامیک با کیفیتی از سطح مریخ به زمین ارسال شد. پس از بررسی، باستان‌شناسان آماتور کشف شگفت‌انگیزی را اعلام کردند. چیزی که ظاهراً پیکره‌ای شبیه مجسمه انسان است و در دینگو گپ Dingo Gap قرار دارد (تصویر ۱). این یافته فقط یکی از بی‌شمار اشیاء زمینی‌شکل عجیبی است که در عکس‌های مریخ‌نورد دیده شده است (تصویر ۲). از جمله یک تابوت سنگی (تصویر ۳ و ۴) یک مجسمه بودا (تصویر ۵ و ۶) و حتی یک صلیب (تصویر ۷). تعداد زیادی از این دست اشیاء متفاوت وجود دارد که مردم روی مریخ دیده‌اند، یا فکر می‌کنند که در عکس‌های ارسالی از مریخ‌نورد مشاهده کرده‌اند، و رد کردن همه‌ی آنها سخت است، چون برخی از آنها دقیقاً شبیه تندیس‌هایی هستند که انسان‌ها می‌سازند و حتی بعد از فاجعه‌ی نابودی عظیم می‌توان آنها را روی مریخ مشاهده کرد. شما بقایایی از یک تمدن گمشده را پیدا کرده‌اید که فقط ته مانده‌هایی از نشانه‌های پس از فاجعه‌ی رخ داده برای مریخ، در آنجا باقی مانده است (تصویر ۸ و ۹).

mars-shapes (29)
تصویر ۱

mars-shapes (30)
تصویر ۲

mars-shapes (4)
تصویر ۳

mars-shapes (28)
تصویر ۴

mars-shapes (26)
تصویر ۵

mars-shapes (9)
تصویر ۶

mars-shapes (7)
تصویر ۷

mars-shapes (22)
تصویر ۸

mars-shapes (11)
تصویر ۹

نظریه پردازان فضانوردان باستانی بر این اعتقادند که ممکن است اشیاء مصنوعی و سازه‌های غیرطبیعی روی مریخ را بتوان در نخستین عکس‌هایی که از آنجا به زمین ارسال شده، یعنی از ماموریت به مریخ وایکینگ در سال ۱۹۷۹ پیدا کرد. ناسا رسماً اعلام می‌کند که شباهت‌های درک شده از عوارض سطح زمین به شکل اشیاء ساخت انسان، یک نوع پرایدولیا Pareidolia است که طی آن ذهن الگوهای آشنایی شبیه به رؤیت اشکالی در ابرها می‌بیند (تصویر ۱۰ و ۱۱). اما یک سری از کارشناسان عکاسی قانع نشده اند که این فقط یک نوع فریب بینایی باشد.

mars-shapes (27)
تصویر ۱۰

mars-shapes (10)
تصویر ۱۱

mars-shapes (23)
Joe White

جو وایت Joe White کسی است که بیست و پنج سال روی ترمیم عکس کار می‌کند و مدعی است که اشیاء غیرطبیعی را روی سطح مریخ پیدا کرده که توضیح دادنشان گیج کننده است. او می‌گوید: «عکس‌های مریخ‌نورد معمولاً به طور مشخص از نمای نزدیک گرفته شده‌اند و ممکن است که سایه روشن‌هایی شبیه سر مجسمه‌ها و بلوک‌های سنگی پیدا شوند و گاهی اوقات نوشته‌ای که روی آنها حکاکی شده است. آنچه که بسیارشرم آور است این است که آنها خیلی از این عکس‌ها را نابود می‌کنند. در اصل آنچه که آنها انجام می‌دهند، تغییر اندازه‌ی این عکس‌ها است، تا جایی که تمام جزئیات از بین بروند. از آنجا که من روی ترمیم عکس کار کرده‌ام می‌دانم که این کار چطور انجام می‌شود. تمام کاری که انجام می‌شود، در واقع زیاد کردن کنتراست و کمی شدید کردن آن است (تصویر ۱۲). در نگاه اول من متوجه جزئیات می‌شوم، بخصوص جزئیات مربوط به چشم و بینی روی مجسمه. در اینجا با تصویرکاملاً واضحی از بافت دهان و چیزی که شبیه گوش است مواجه می‌شوید، و همچنین شما یک سر مخروطی دراز و باریک هم روی مجسمه دارید. این ممکن است یک کلاه یا تاجی باشد که روی مجسمه بوده و بریده شده، اما با اطمینان حرف زدن سخت است. به نظر من این یک مجسمه آسیب دیده است که تا چانه‌اش مدفون شده و احتمالاً بخش اعظم آن در زیر شن دفن شده است. شما کاملاً به وضوح می‌بیند که چنین چیزهایی را می‌شود در جاهایی مثل آمریکای جنوبی یا مرکزی پیدا کرد (تصویر ۱۳).»

mars-shapes (21)
تصویر ۱۲

mars-shapes (20)
تصویر ۱۳

آیا ممکن است ویرانه‌هایی از یک تمدن ناپدید شده بر پهنه‌ی مریخ به شکل پراکنده وجود داشته باشد؟ خرابه‌هایی که شبیه آنها روی سیاره‌ی ما هم وجود داشته باشد؟ پاسخ نظریه‌پردازان فضانوردان باستانی مثبت است و معتقد هستند این یکی از انبوه آثاری در مریخ است که که ظاهراً همتایانی بر زمین دارند (تصویر ۱۴ و ۱۵ و ۱۶). یک سری سازه‌های خاص ممکن است کاملاً با سازه‌های روی زمین مرتبط باشند. روی مریخ سازه‌هایی شبیه اهرام وجود دارد (تصویر ۱۷). یک سری سنگ‌های ایستاده و استون‌هنج گونه بر مریخ وجود دارد (تصویر ۱۸). همچنین سازه‌ای شبیه به ابوالهول بر مریخ هست (تصویر ۱۹).

mars-shapes (19)
تصویر ۱۴

mars-shapes (16)
تصویر ۱۵

mars-shapes (18)
تصویر ۱۶

mars-shapes (8)
تصویر ۱۷

mars-shapes (5)
تصویر ۱۸

mars-shapes (17)
تصویر ۱۹

در اطراف سیدونیا Cydonia در مریخ سازه‌های خیلی خیلی زیادی وجود دارد، از جمله ناحیه‌ای که «شهر» نامیده می‌شود. جایی که صورت مشهور مریخ در آنجا واقع شده است. همچنین یک سازه‌ی پنج وجهی هرمی شکل عظیم وجود دارد و یک دسته از اجسام هرمی شکل دیگر هم در مجاورت آن قرار دارد (تصویر ۲۰). یکی از چیزهایی که در مورد این شهر واقعاً جالب است و مردم به آن توجه می‌کنند این است که، اگر به نوک هر کدام از هرم‌های سه‌گانه، که تعداد زیادی از آنها هم وجود دارد، دقت کنید، تماماً منطبق با طرح خوشه پروین می‌باشد (تصویر ۲۱). این چیزی است که الان در زمین هم نمونه آن را می‌بینیم. ما می‌توانیم آثار مهندسی باستانی مختلفی را ببینیم که کاملاً منطبق با صورت فلکی خوشه پروین است (تصویر ۲۲).

mars-shapes (24)
تصویر ۲۰

mars-shapes (6)
تصویر ۲۱

mars-shapes (25)
تصویر ۲۲

آیا امکان دارد که سازه‌های موجود در مریخ طبیعی بوجود آمده باشد و یا به صورت مصنوعی ساخته شده‌اند؟ این چیزی است که تمام محققین می‌گویند: «نه، امکان ندارد». خب، واقعا اینطور است؟ زمانی وجود آب در مریخ امکان نداشت، ولی این موضوع امروز اثبات شده است که آب در مریخ وجود دارد. و حالا ما باید از خودمان بپرسیم که چه تمدنی این سازه‌ها را ساخته است؟ و چه اتفاقی برای آنها افتاده است؟ گروهی معتقدند که در واقع آنها از مریخ فرار کرده و برای بقا به زمین آمده‌اند.
هنگامی که ما به این سازه‌های غیرعادی در زمین نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که دقیقاً مشابه سازه‌هایی است که در مریخ است (تصویر ۲۳) و این برای ما جای سئوال دارد که آیا اجداد فرازمینی ما نحوه‌ی ساخت این مقبره‌ها را آموزش داده‌اند؟ با دانستن این موضوع که یک روز ما گذشته‌ی خود را با مقایسه‌ی آنچه در زمین انجام داده‌ایم و آنچه در مریخ انجام داده‌ایم، کشف می‌کنیم.

mars-shapes (13)
تصویر ۲۳

آیا ساختارها وسازه‌های مختلف پیدا شده در سطح مریخ، واقعاً می‌تواند شاهدی بر تمدن گذشته‌ی مریخی باشد؟ (تصویر ۲۴ و ۲۵) تمدنی که دوباره در زمین شکل گرفته  است؟ اگر جواب مثبت است، چرا ناسا سعی در مخفی کردن این ارتباط دارد؟ و آیا ممکن است سازه‌های بیشتری وجود داشته باشد که هنوز علنی نشده است؟

mars-shapes (15)
تصویر ۲۴

mars-shapes (12)
تصویر ۲۵

کاوشگری برای تحقیق و کشف سیاره مریخ ارسال شده که تا کنون ۲٫۵ میلیارد دلار هزینه داشته است و در کنار عکس‌های با کیفیت بالا،  امکان نمونه‌گیری از خاک و هوا و گردش در سطح سیاره را دارد. دوربینی روی این کاوشگر نصب شده که این امکان را به مهندسین ناسا می‌دهد تا از زمین مشکلات را شناسایی و رفع کنند. در یک ماموریت ۵۰ روزه، کاوشگر عکس اسرارآمیزی را به زمین ارسال کرده است که گروهی از محققین بر این باورند که سایه‌ای شبیه انسان را در آن تشخیص داده‌اند که در حال بررسی کاوشگر است (تصویر ۲۶).

mars-shapes (14)
تصویر ۲۶

شما در این عکس می‌توانید یک انسان را ببینید، و حتی به نظر می‌رسد که کلاه فضانوردی هم ندارد. ولی نوعی وسیله و عینک پوشیده است. و این مطلب مردم را بیشتر از ناسا به فکر انداخته است که در مریخ چه خبر است؟ و همچنین برنامه‌ی فضایی نظامی که می‌گوید ما به هدف خود رسیده‌ایم.
مایک بارا Mike Bara نویسنده کتاب «ماموریت سیاه: تاریخ پنهان ناسا» عقیده دارد که: «ناسا خیلی بیشتر از چیزی که به ما می‌گوید در مورد مریخ می‌داند. آنها تصاویر را منتشر می‌کنند، آنها اجازه می‌دهند تا اطلاعات منتشر شوند، ولی کلاً در مورد آنها هیچ توضیحی نمی‌دهند. و فقط به مردمی که دوست دارند، اجازه می‌دهند تا با چشم خودشان به آنها نگاه کنند و بفهمند که آنها چی هستند. اما آنها چیزی در مورد آن نمی‌گویند، زیرا فشارهای سیاسی آنها را مجبور به سکوت کرده است.»
جورج نوری George Noory در این باره می‌گوید: «دو سال پیش ما از شخصی به نام جکی که ادعا می‌کرد قبلاً از مهندسین ناسا بوده است، تماسی را داشتیم، و یک داستان جالب در مورد این که چطور ناسا عکس‌های کاوشگر را، که از راه رفتن مردی روی مریخ ارسال کرده بود، توقیف کرد. و او بسیار تحت فشار بود. به نظر می‌رسید که وی دقیقاً می‌دانست که در مورد چی صحبت می‌کند. همیشه این نظریه وجود دارد که در کنار برنامه‌ی موشکی که ما از آن خبر داریم، برنامه موشکی دیگری وجود دارد. یک برنامه‌ی عملیات مخفی. برنامه‌ای که  تریلیون‌ها دلار صرف آن می‌شود بدون این که کسی بداند این پول کجا خرج  شده، و هیچکس هم نمی‌داند که چه اتفاقی افتاده است.»

سازه‌های اسرارآمیز مریخ
Gary McKinnon

یک هکر اسکاتلندی به نام گری مک‌کینون Gary McKinnon توانست به پایگاه داده‌های ناسا نفوذ کند و فایلی را به دست آورد که حاوی لیستی بود که در آن از افسران «غیرزمینی» یاد می‌شد. افسرانی در ارتش که درواقع در خارج از سیاره زمین در حال کار و زندگی هستند. حالا «غیرزمینی» لزوماً به معنی مریخی نیست، اما منظور «در خارج و در فضا» است و این موضوع مشخص می‌کند که یک نوع برنامه‌ی فضایی بسیار سرّی وجود دارد که عموم مردم از آن بی‌اطلاع هستند.
آیا واقعا امکان دارد که ارتش آمریکا به شکل سرّی در مریخ در حال کاری باشد؟ اگر جواب مثبت است چه مدت است که آنجا مشغول هستند؟

سازه‌های اسرارآمیز مریخ
Wernher Von Braun

گروهی از محققین از یک برنامه‌ی سفر به مریخ سخن می‌گویند که حتی قبل از سفر به ماه انجام شده است، آن هم به کمک همان دانشمندی که ما را به ماه برد. ورنر ون براون Wernher Von Braun یک نابغه‌ی موشکی و برای رفتن به مریخ بسیار مشتاق بود. وی مشتاق نیروی موشکی بود. در سال ۱۹۴۸ کتابی با عنوان «پروژه مریخ» نوشت که اساساً ۹۱ صفحه آن در مورد نحوه‌ی رفتن به مریخ بود، که شامل تمام محاسبات لازم و تمام فرمول‌های انتقال مدار موردنیاز شما برای رسیدن به مریخ بود. او ادعا می‌کرد با توجه به طرح او می‌تواند قبل از سال ۱۹۶۵ انسان را در مریخ پیاده کند. تمامی مطالبی که او در دستورالعمل ۹۱ صفحه‌ای آورده است تا به امروز معتبر می‌باشد.
ورنر ون براون نقشه‌ی رفتن به مریخ را آماده و تکمیل کرد. البته افراد دیگری هم بودند که فکر می کردند که باید این دستورالعمل را انجام داد و در حقیقت آن کاری بود که باید انجام می‌شد، یعنی توسعه‌ی برنامه‌ی مریخ. و او کاری کرد که در حال حاضر ما تعداد زیادی فضانورد داشته باشیم، و تا زمانی که زنده بود تحت آموزش وی بودند.

سازه‌های اسرارآمیز مریخ

مدارک قانع کننده‌ای وجود داشت که ون براون بطور مخفیانه با عوامل دولتی آمریکا همکاری می‌کرد تا بتواند راهی برای رفتن به مریخ پیدا کنند. آیا این امکان وجود دارد که این امر محقق شده باشد؟ آیا شما فکر می‌کنید این امکان وجود دارد که دولت چیزی را مخفی نگه داشته باشد؟ بدون شک این طور است. اگر پروژه منهتن را به یاد داشته باشید، هنگامی که آنها بمب اتم را تولید کردند، بالغ بر صد و چهل هزار نفر در این برنامه همکاری می‌کردند. هیچکس چیزی به زبان نیاورد. هیچکس در مورد کاری که در حال انجام آن بود حرفی نزد و بیشتر آن افراد از کاری که می‌کردند اطلاعی نداشتند؛ تا زمانی که بمب منفجر شد. پس ون براون می‌توانست با همان سطح از پنهانکاری پروژه منهتن، روی یک برنامه‌ی سرّی مریخ کار کند. حتی تا به امروز نیز این موضوع کاملاً طبقه‌بندی شده باقی ماند و هرگز برای مردم منتشر نشده است.
نبوغ ورنر ون براون دلیل اصلی رسیدن ما به ماه بود. آیا این امکان وجود دارد که وی یک مأموریت مدون مخفی برای مریخ نیز داشته است؟ و اگر جواب مثبت باشد، هدفش از آن چه بوده است؟

منبع : ancientaliens.ir

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *