سفرهای آسترال، خطرناک‌یا بی خطر؟

تجربه نزدیک به مرگ

سفر آسترال

 سفرهای آسترال به حالتی گفته میشه که قسمتی از ذهن اگوی انسان ازکالبد جسمی خارج و بطور خفیف با منبع اصلی ذهن اسپیریت و منشأذاتی اون ارتباط میگیره، در زمان جدا شدن قسمتی از اگو از بدن دروازه های جهانها و ابعاد دیگر باز میشه و قوانین فیزیک تقریبا کلا بی تأثیر و خنثی میشن.

در این حالت اگو حس بی وزنی رو داره و بصورت معلق در ارتفاع کمی نسبت به جسم قرار میگیره، توانایی رد شدن از موانع فیزیکی مثل دیوار و یا درب رو داره و میتونه تا فاصله های دور سیر کنه.

سفرهای آسترال معمولا در سه حالت بصورت ارادی و غیر ارادی در خواب، مدیتیشن و یا چرت زدن و تفکر عمیق صورت میگیرند.

البته در بعضی موارد این سفرها خواب و توهم هم هست،این سفرها با استفاده از دانش آسترال قابل یادگیری و انجام دادن هستند.

اینکه خطرناک هستند یا نه رو نمیشه دقیق گفت چون تجربه ها متفاوت هست، کسانی در حین سفر آسترال توسط دیمون گرفتار میشن و دیمون به اونا غلبه میکنه، کسانی گرفتار جن میشن، کسانی هم در حین سفر چنان ادامه میدن که دیگه برنمیگردن و بدن بعد از زمان کوتاهی مرگ رو تجربه میکنه و میمیره.

برای اینکه خطر در سفرهای آسترال به کمترین میزان خودش برسه بهتره که شخص هم شناخت بیشتری از خودش ، سیستم و ساختار فیزیکی و ذهنی خودش، معلومات در مورد دیمونها و موجودات ابعاد دیگر، چاکراها و منابع و ابعاد ذهنی داشته باشه.

یکی از مسائلی که در سفرهای آسترال معمولا بانی خطر هست، برداشت اشتباه شخص از این سفر و جهان آسترال هست، که فکر میکنه در این سفر روح از بدن جدا میشه و امکان داره روح با ارواح خبیسه برخورد کنه و به اسارت اونا دربیاد،و جسم هم بدون محافظ و بی دفاع روی زمین یا تختخواب بمونه.

برداشتی که کاملا اشتباهه چون روح هیچگونه اراده ای نداره و توانایی خروج از بدن زنده رو هم نداره مگر بعد از مرگ. در اصل این ذهن هست که این سفر آسترال رو انجام میده.

«خیلی مهم»: تفاوت بزرگ بین سفر آسترال و صعود ذهن به ابعاد بالاتر در اینه که در سفر آسترال به دانش کمتری احتیاج هست و واقف بودن به ذات انسان و آفریدگاران او و شیوه قرارگرفتن ذهن در چرخه تولد دوباره و شناخت تک تک چاکراها ضروری نیست.

سفر آسترال رو میشه از روی راهنما با رعایت کردن چند فاکتور انجام داد، چیزی که در صعود ذهنی به ابعاد بالاتر امکانپذیر نیست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *