فرازمینی ها : شورای پنج Council of Five

حیات فرازمینی

فرازمینی ها : شورای پنج Council of Five برگرفته از کتاب النا دانان

 

شورای پنج Council of Five

 

مستقر در ناحیه اریون، و قبلا موسوم بودند به شورای نه. این شورا توسط المانوک‌های آدامانت ایجاد شد و اکنون فقط شامل این نژادها است:

Orela, Egaroth, Ginvo, Redan, Emerther

 

آنها در حفاظت از ترا (زمین) و بسیاری سیستم‌های دیگر نقش ایفا می‌کنند. آنها مدتها قبل از ایجاد فدراسیون کهکشانی جهان‌ها مشغول محافظت از زمین بودند، و بعدها به فدراسیون کهکشانی جهان‌ها نیز پیوستند‌‌. آنها گونه انسان را از زمانی که ارگانیزم‌های شناور در اقیانوس بود تحت نظر داشته‌اند، و در تمام این مدت، و در زمان تکامل گونه انسان به پرایمت‌ها، و در زمان دخالت آنوناکی، و کلونیزه‌های گوناگون از همه نقاط کهکشان، و رسیدن امپراتوری‌های شرور و جنگهای بیگانگان بر سر قلمروی زمین، شاهد همه چیز بوده‌اند.

 

این شورا که اکنون تحت مدیریت اگاروت است، در مناسب‌های متعددی با رهبران زمین دیدار کردند و تلاش کردند بر تصمیمات آنها اثر بگذارند تا راه خردمندانه را انتخاب کنند، که همیشه کار دشواری بوده است.

 

متن زیر برگرفته از کتاب «هدیه‌ای از آسمان» نوشته النا دانان است، و گرچه لزوما تمام اطلاعات این کتاب دقیق نیست، اما اطلاعات بسیار خوبی در ارتباط با نژادهای فرازمینی ارائه می‌دهد. در این کتاب حدود صد و ده نژاد فرازمینی با خصوصیات متفاوت و در ابعاد و دانسیته‌های گوناگون و درجات مختلف آگاهی و رشد تکتولوژیک و روحی معرفی شده‌اند که برخی از این اطلاعات از اسناد سازمان کاگ‌ب برگفته شده و برخی دیگر از اطلاعات از روش چنلینگ به دست آمده است.

 

امروزه اطلاعات زیادی در مورد نژادهای مختلفی که در سالها، دهه‌ها، قرن‌ها، و حتی هزاره‌های گذشته با زمین رابطه‌ای داشته‌اند در دسترس است، و کتاب النا دانان نیز یکی از منابع قابل توجه است.

 

برخی از نژادهای اصلی عضو فدراسیون کهکشانی جهان‌ها، که در کمک به زمین و انسان‌ها ایفای نقش می‌کنند در این کتاب به شرح زیر هستند:

 

Alpha Centauri

 

آنها در سطح جهان به برقراری عدالت اجتماعی کمک می‌کنند، و همینطور به برخورد مسئولانه با تسلیحات پیشرفته‌. آنها در حفظ مناطق صلح کمک می‌کنند، و نیز در حوزه حقوق بشر فعال هستند.

 

 

Andromedans

 

آنها در سطح روحی در تصمیمات جامعه کهکشانی در ارتباط با وضعیت کنونی زمین دخیل هستند. آندرومدایی‌های Zenae به دنبال استراتژی‌های نوآورانه برای حل منازعات هستند. آنها همچنین بر آموزش کودکان استارسید/سایکیک نظارت دارند، و مبلغ آموزش صلح هستند. آنها در افشاگری کنترلگری نخبگان، ارتقای دیپلماسی و ارتباطات فرازمینی فعالیت دارند.

 

Arcturians

 

آرکتوری‌های Ohoran از یکپارچه‌سازی ارزش‌های معنوی در کنار فناوری‌های پیشرفته پشتیبانی می‌کنند و مشاوره استراتژیک در زمینه تحول سیستم‌های سیاره ارائه می‌دهند و همینطور چنلینگ‌ها و تماس‌های فرازمینی با زمینیان را هماهنگ می‌کنند. آنها در ایجاد، تسهیل، و باز نگه داشتن چنل‌های ارتباطی حفاظت‌شده نقش ایفا می‌کنند. آرکتوری‌های Gladeian و Noon-Linn ، حکومت و سیستم‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جوامع زمین را رصد می‌کنند.

 

Lyrans

 

 

چه لیران‌های Laani و چه Carians، در افزایش آگاهی زمینیان نسبت به اصلیتشان کمک می‌کنند.

 

 

Procyon

 

آنها بخشی از شورای پنج هستند. نژاد Ginvo از منظومه خورشیدی‌ای که شما به نام Procyon می‌شناسید، از مقاومت فعالانه در برابر سلطه فرازمینی و همینطور توسعه آگاهی مولتی-دایمنشن پشتیبانی می‌کنند. این نژاد در زمینه برنامه‌زدایی کنترل ذهن و پاک‌سازی اینترنت و حفاظت از ارتباطات جهانی بسیار فعال هستند.

 

 

Sirius B

 

 

نژاد Ashkeru-Taali در ساخت یک سیستم اکولوژیک مناسب برای تکامل انسان روی زمین نقش دارند و مدار انرژی بیومغناطیسی زمین را به همین جهت ارتقا می‌دهند، و این کار را با همکاری نژاد Errahil (تصویر هفت) از پلایداس انجام می‌دهند. آنها در حفظ محیط زیست و تنوع زیستی در کل سیاره کمک می‌کنند، و از طریق تکامل دادن بیواسفیر زمین به رشد آگاهی انسان کمک می‌کنند.

 

 

Tau Ceti

 

نژاد Emerther از این سیستم ستاره‌ای؛ فعالیت در زمینه افشای فساد فرازمینی، و کمک به شناسایی نخبگان و نهادهای فاسد، آنها در عمق و دل جوامع وارد می‌شوند و حقایق را به سطح می‌آورند و بر واقعیات پنهان نور می‌اندازند تا عدالت جامعه انسانی در موردشان اجرا شود. آنها آگاهی انسانی را ارتقا می‌دهند و با سیستم کنترل ذهن بیگانگان منفی مبارزه می‌کنند. میدان عمل اصلی آنها در برخورد با درجات بالای نیروهای نظامی است. نژاد Emerther عمیقا درگیر سطوح سری نظامی در جوامع پیشروی زمین هستند و می‌خواهند به انسان‌ها کمک کنند تا از نفوذ رپتایلین‌ها دور شوند.

Telosii

منظور ما در اینجا، تلوسی‌های موجود در اتحاد ایالات متحده و تلوس نیست.

 

 

این نژاد به زمینیان کمک می‌کنند که تاریخ باستانی ارزشمندشان را بیاموزند، و بیاموزند که طول عمرشان را افزایش دهند، سیستم‌های اعتقادی ناسالم را تغییر دهند و با ارتقای تنوع زیستی، از محیط زیست پشتیبانی کنند.

 

 

Ummit

 

 

این نژاد جهت تکامل فرهنگ علمی و آموزشی جهانی، تحول پارادایم‌های علمی، توسعه فناوری‌های الترناتیو و ارتقای اصلاحات آموزشی، اطلاعات فنی ارائه می‌دهند.

 

Vegans

آنها به نژادهای دیگر کمک می‌کنند انگیزه‌ها و پتانسیل‌های انسانها را درک کنند.

 

 

منبع :

? کتاب «هدیه‌ای از ستارگان: تماسهایی با فرازمینیان و راهنمای نژادهای بیگانه»

A Gift From The Stars: Extraterrestrial Contacts and Guide of Alien Races

? نویسنده : النا دانان Mrs Elena Danaan

 

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. hamed گفت:

    ذکریا سچین بعد از نوشتن کتابش در مورد الواح سومری مشخص شد این‌ اقا عضو لژ ۳۳ نفر اصلی فراماسون هست و عکسی از او بطور کاملن اتفاقی پخش شد که در لباس لژ و در مراسمی در بین سران فرامسون هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *