فرشتگان سقوط کرده

فرشتگان

فرشتگان

هشدار شدیدالحن روسیه: آماده دفاع باشید، فرشتگان سقوط کرده در حال برگشت به زمینند.

طبق گزارشی غیر معمول که توسط کمیته تحقیقات علمی نظامی نیروهای مسلح (ام.اس.سی) آماده شده است بیان می کند که کمک فوری هند، چین و برزیل برای دفاع از کشور در مقابل موجودات “بین بعدی” که به زودی سعی در تسخیر زمین دارند ضروری است.

نکته مهم این گذارش این است که سابقه ارتباطی با موجودات بین بعدی را به زمان جنگ جهانی دوم اتلاق می کند که ارتش نازی آلمان با موجوداتی ارتباط داشت که از آنها به فرشتگان سقوط کرده نام برده شده و در عهد باستان مردم آنها را به عنوان خدا مورد پرستش قرار می دادند.

این تحقیق اعلام می دارد که زمانی این فرشتگان سقوط کرده از روی چهره زمین پاک شدند که معادل عصر یخبندان و همچنین ویرانی شهر افسانه ای اتلانتیس می باشد.

همچنین این گزارش توضیح می دهد که مقر اصلی این فرشتگان از نواحی تبت تا اوکراین امروزی از بین رفته است و بازماندگان این فرشتگان امروزه به نام نژاد آریایی شناخته می شوند.

دو کتاب کهن هندی مهابهاراتا و رامایانا بر اساس این گزارش توضیح و تشریح ارتباط این فرشتگان/خدایان با نژاد آریایی بوده است. از جمله اشاره به ویمانا (چیزی شبیه قالی سلیمان که هندی های باستان با آن پرواز میکرده اند). در واقع ابزاری بوده از ترکیب معنویت و تکنولوژی که فرد می توانسته با نیروی خود با استفاده از این دستگاه از مکانی به مکان دیگر بود.

همچنین نماد صلیب شکسته مربوط به این موجودات می شده است. دقت کنید که اولین نماد صلیب شکسته مربوط به دوران پارینه سنگی و حکاکی های روی عاج ماموت ها و در منطقه موسوم به مزین در اوکراین با قدمت بیش از ۱۰۰۰۰ سال می باشد.

این گزارش توضیح می دهد که ارتباط مجدد با این فرشتگان سقوط کرده برای انسان مدرن در قرن شانزدهم با ستاره درخشانی که در نوامبر ۱۵۷۲ در آسمان ظاهر شد رخ داده است. رویدادی که امروزه می دانیم مربوط به ابرنو اختر تیکو در صورت فلکی ذات الکرسی می باشد که یکی از ۸ ابرنواختری است که با چشم عادی قابل مشاهده است.

بر اساس این گزارش این ستاره نورانی (ابرنواختر) تغییری در سطح آگاهی و انرژی بشر پدید آورده که امکان ارتباط مجدد با فرشتگان سقوط کرده را فراهم کرده است. یکی از معروف ترین جادوگران آن عصر که اقدام به برقراری چنین ارتباطی کرده دکتر جان دی، ستاره شناس و منجم و پیشگوی دربار ملکه الیزابت اول بوده است.

موفقیت و طلوع امپراطوریه عظیم انگلستان تحت راهنمایی فرشتگان سقوط کرده و شخص جان دی برای هیچ کس پوشیده نیست.

آلمان ها در جنگ جهانی دوم سعی کردند با استفاده از دانش علوم خفیه و توانایی های نظامی و علمی که از این طریق بدست آورده بودند توازن قدرت را در دنیا به نفع خود تغییر دهند که تا حد زیادی نیز موفق شدند. و پس از سقوط آلمان نازی، اکثر این دانشمندان طی عملیاتی تحت عنوان رمزی گیره کاغذ به آمریکا منتقل شدند و تحقیقاتشان را در آنجا ادامه دادند.
در تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۰۹ دروازه ای در نروژ برای ورود این نیروها به دنیای ما مجدد بازگشایی شد.

اینکه این فرشتگان خیرخواه یا منفی هستند و اینکه منظور روسیه از نبرد یا تسخیر زمین توسط این موجودات چیست هنوز مشخص نیست. هر چند عده ای از افراد معنوی این فرشتگان را نه تسخیر کنندگان زمین که ناجی هایی می دانند که ما را از دست شیطانی که هم اکنون جنگ و خونریزی را بر روی زمین رواج داده نجات خواهند داد و بسیاری امید به چنین روزی بسته اند.

هر چه باشد باید صبر کرد و دید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *