فضاپیمای ناشناخته – نشانه هایی که می توان از موجودات فضایی دانست

فضاپیما

فضاپیمای اسرار امیز و فوق العاده عجیب

 

ایا این وسایل ناشناخته پرنده حقیقتا فضاپیما هستند؟

نمی توان به طور کلی دیده شدن چنین اشیاء پرنده را تاییدی بر وجود فضاپیما ها دانست . با مطالعه تاریخ پی به شواهدی می بریم که بعضی از کشورها با درست کردن وسایل عجیب پرنده شبیه به بشقاب پرنده سعی در جاسوسی و فریب اذهان عمومی و دولت ها را داشته اند . مانند المان در زمان هیتلر حکومت نازی ها.

اما باید توجه داشت که با به دست امدن اطلاعات بسیار زیاد از عموم مردم مبنی بر دیدن اشیاء بسیار حیرت اور که با سرعت و فروان و نور فراروان دیده شده اند.

این اشیاء برای جاسوسی ان جا نیامده بودن قصد و هدف انها مشخص نیست .

در برخی موارد این اشیاء ان قدر بالاتر از ارتفاع جو زمین دیده می شوند و ادوات و امکانات حیرت انگیزی برای مقابله و درگیری دارند.

ایا در دیدن فضاپیمای ناشناخته مدارکی وجود است ؟

قطعا می توان به مدارک بسیار محکمی اشاره کرد اما اگر بخواهیم صادق باشیم باید ان را از فیلتر های گوناگون رد کنیم ان زمان است که می توان شک و دو دلی هم داشت.

اما شواهد به جامانده از عکس ها و فیلم ها و شاهدان عینی است که به نقل از تاریخ نمی توان همه بشر را دروغ گو و نادان دانست .

بسیاری از افراد بوده اند که این تصاویر و گفته های شاهدان را مورد برسی دقیق قرار داده اند اما پاسخی که دریافت کردن حیرت اور و فوق العاده تکان دهنده بود.

نقاشی های موجود درکتب قدیمی

نقاشی های موجود درکتب قدیمی

امکانات این فضاپیما ها به چه صورت است؟

امکانات هوانوردی این ادبات فوق العاده پیچده و پیشرفته است تا جایی که در گذشته های خیلی دور که هنوز در ابتدای ساخت جت های نظامی پیشرفته بودیم فضاپیمای ناشناخته با پرواز بر فراز بعضی از اسمان برخی از کشور ها امکانات و توان راهبردی انان را به زیر سوال برد و توانست حیرت همگان را به خود بر انگیزد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *