ماجرای عجیب مردی که نمی دانست این تصویر مرموز را چه موقع گرفته است؟

تصویر مرموز

به نقل از سایت ویک این مورد ، یکی از مخاطبان ، با دفتر سایت تماس گرفته و با صدایی لرزان و هیجان زده خواسته تا چیزی را به سردبیر نشان دهد ، روز بعد او به دفتر سایت دعوت می شود و می گوید :

دیشب که در حال نگاه کردن به عکس هایی که با موبایلم گرفته بودم نگاه می کردم ، تصویری را در بین عکس هایم دیدم که هر چه به مغزم فشار آوردم چه موقع آن را گرفته ام ، اما چیزی به خاطر نمی آوردم ، اما زمانی مو بر تنم سیخ شد که به تاریخ و ساعت گرفتن عکس نگاه کردم ، ساعت ۱۱:۳۳ دقیقه شب،  زمانیکه من در رختخوابم خوابیده بودم ، بنابراین این تصویر توسط من گرفته نشده بود .

اما تصویری که گرفته شده بود ، (همانطور که در بالا می بینید) دو نور را نشان می دهد که در بالای درختان دیده می شوند و وقتی از مرد سوال کردند آیا این مکان را می شناسد، گفت بله اینجا بیرون خانه من است و درختان را کاملا می شناسم ، سردبیر سایت سپس تصمیم می گیرند تصویر را با استفاده از نرم‌افزار ارتقاء دهند و از آنچه که در تصویر نمایان می شود شوکه می شوند ، فردی دقیقا روبروی این نورها ایستاده است .

از مرد سوال کردند آیا خودش است ؟ که پاسخش منفی بود و گفت تنها در مزرعه اش زندگی می کند و کس دیگری در آن حوالی زندگی نمی کند . برخی در ابتدا بر این باور بودند که این مرد، احتمالا مشکل خواب روی دارد و در آن شب بیرون از اتاقش رفته و عکسی گرفته و نورها بر اثر فلاش دوربینش بوجود آمده اند ، اما پس مرد داخل عکس کیست ؟ اما برخی دیگر معتقدند ، این احتمالا یک کیس دیگری از ابداکشن یا آدم ربایی توسط فرازمینی ها است و او را احتمالا به داخل سفینه برده اند .

آیا این مرد دروغ می گوید ؟ سر دبیر سایت ویک این ویرد می گوید شخصا اینطور فکر نمی کنم ، زیرا دلیلی برای یک کشاورز که هیچ اطلاعی از این موضوعات ندارد ، وجود ندارد که چنین داستانی را درست کند . در زیر تصویر ارتقاء یافته از این ماجرا را ببینید .

تصویر مرموزتصویر مرموز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *