کشف ویمانا در افغانستان

ویمانا ، ماشین پرنده اساطیری زرتشت، گزارشی که توسط سرویس سیار اطلاعات نظامی خارج از کشور روسیه (SVR) برای نخست وزیر پوتین در ایالت کرملین امروزی آماده شده بود که در این گزارش صدراعظم آلمان آنگلا مرکل یکی از بازدیدکنندگان اخیر در گروه رهبران غربی که بازدیدی غافگیرانه از افغانستان داشتند به شمار می آمد همان ماه باراک اوباما  ریئس جمهور آمریکا (۳ دسامبر)، نخست وزیر بریتانیا دیویدکامرون (۷ دسامبر) و  نیکلاس سارکوزی ریس جمهور فرانسه (۸ دسامبر) از افغانستان دیدار کردند.

سفر سارکوزی به افغانستان به دلیل سفر رسمی که به هندوستان داشت لغو شده بود که به گزارش این خبرگزاری با عجله او را توسط نیروهای هواپیمایی آمریکا به منطقه جنگی افغانستان بردند. چه چیزی باعث هجوم ناگهانی رهبران پرقدرت دنیای غرب به افغانستان شد، این گزارش به طور مستقیم دنباله رو توضیحاتی در مورد کشف دانشمندان ارتش آمریکا است که به موجب آن ۸ سربازی که تلاش در جابجایی آن از غاررا داشتند ناپدید شدند. دانشمندان تخمین میزنند که از پنج هزار سال پیش در غار پنهان شده بود.

با توجه به دفاتر باستانی مهابهاراتا که در حماسه سانسکریت یافت شده است دانستیم که ویمانا محیطی به اندازه دوازده ذراع با چهار چرخ بزرگ و محکم دارد و جدا از این یک موشک مشتعل داشته که با توجه به متون ثبت شده مهابهاراتا تفنگ مرگباری را دارد که توسط یک دایره بازتابنده عمل می کند. وقتی روشن می شود پرتویی از نور تولید می کند که وقتی بر روی هدف متمرکز می شود بلافاصله آن را با قدرت خود مصرف می کند.

توجه به نوشته های باستانی موجود در غار کشف شده ادعا بر این دارد که صاحب حقیقی آن پیامبر باستانی زرتشت است که بنیانگذار یکی از ادیان مهم زمان ها که دین زرتشتی است نام دارد .  پلینیوس نویسنده قرن اول رومی ، طبیعت دان ، فیلسوف طبیعی و همچنین فرمانده ارتش دریایی در دوره های اولیه امپراطوری روم بود او نیز زرتشت را “مخترع جادو” نامیده است . بر اساس ادعای مورخان بیش از ” دو میلیون سطر” در مورد زرتشت در کتابخانه باستانی اسکندریه موجود بوده که به دستور امپراطوری روم مسیحی تئودئوس اول در ۳۹۱ (قبل از میلاد) تخریب شد.

امروز در شهر باستانی بلخ افغانستان جایی که زرتشت گفته است زندگی کرده و مرده است و به ادعای مارکوپلو شهری که یکی از شهرهای شریف و بزرگ جهان است ، امپراتوری جدید جهانی ، ایالات متحده ، با کشف باستانی ویمانا گذشته و آینده ما را در دستان خود دارد. ویمانا ، ماشین پرنده اساطیری ، در اساطیر باستانی هند بخوبی توصیف شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *