یک تمرین ساده برای فعال کردن چاکرا

?این تمرینو شب در رختخواب موقع خوابیدن انجام دهید?
.
این تمرین بسیار مفید است و من هم ساده تر بیانش میکنم تا همه دوستان اون رو ادراک‌کنن
این تمرین رو شبها موقعی ک به رختخواب میروید هر شب به مدت دلخواه خودتون انجام بدید سعی کنید تا حدی ک بهتون لذت میده انجام بدید .
به حالتی ک در همین عکس میبینید در رختخواب دراز بکشید و چندتا نفس عمیق بکشید و ذهن خودتون رو از هر چی که بود رها کنید و توجهتون رو به بدن خودتون منعطف کنید و شروع کنید به تمرکز بر روی چاکراهاتون در این عکس و مطالب گذشته مکان هر چاکرا رو گفتیم . شروع کنید مثلا هر شب یک یا دو چاکراهتون رو ادراک کنید و در ذهن خودتون از محیط اطراف ب درون چاکراهاتون رفتو اومد انرژی رو احساس کنید
دقت کنید دوستان رفتو امد انرژی در چاکرا رو به صورت گز گز یا حرکت ریز دانه های هوا و چیزهایی از این دست باید حس کنید . ممکنه دفعات اول حس نکنید یا بسیار ضعیف حس کنید هیچ اشکالی نداره وقتی مدتی این تمرین‌رو انجام میدید حتما حس خواهید کرد این به علت فعال نبودنشون یا بسته بودن اونها نیست به علت این است ک‌هنوز روی اون شناخت واقعی پیدا نکردید .هر شب این تمرین رو انجام بدید تا به مرور‌ همه ی چاکراهاتون رو حس کنید و به مرور روش تسلط پیدا کنید .
در اینده تمرینات کاملتر شناخت چاکرا و روش استفاده برای درمان های مفید و بر طرف کردن مشکلات جسمی و روحی بیشتر و دقیقتر میگیم.

منبع : پیج اینستاگرام chakraha777@

نویسنده : میثم سلگی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *