آنوناکی ها که بودند

طرح شاهزاده نانار

بر اساس نوشته ی روبرتو سولاریون ۱۹۹۶
ترجمه شده از کتاب مرد آسمانی نوشته جان بینز  و کتاب خدایان بهشت عدن نوشته ویلیام بریملی.

«همانطور که می دانیم مردم بنی اسرایل در ۲۰۰۰ قبل از میلاد در مصر به اسارت گرفته شدند و در نهایت موسی متولد شد تا آن ها را از اسارت آزاد کند. در این زمان طولانی بنی اسرایل کاملا قوانین و دین اصلی خود را فراموش کرده بودند.

موسی از آنجا که توسط یک شاهزاده مصری بزرگ شده بود یک شهروند مصری تلقی می شد و مانند سایر شاهزادگان رموز و اسرار هرمتیک Hermetic مصری را فرا گرفته بود. این رموز هرمتیک علومی بود که در واقع توسط شاهزاده ی جادو و کیمیاگری به دانشمندان کرو مگنون تعلیم داده می شد. این شاهزاده نامش « نانار » بود که در اساطیر یونان به نام هرمس و در مصر به نام تت شناخته شده است.

EaglemenIgigiAstronautsSitchinCard

در حدود سال ۱۵۸۷ قبل از میلاد موسی کاملا به این اسرار و همچنین اسرار اهرام مصر واقف شده بود و در همین اثنا سیاره نیبیرو می رفت که وارد تابستان خود شود. در این زمان سیاره نیبیرو در بالای قطب شمال سیاره تیامات (زمین) قرار می گیرد و مدت ۹۰۰ سال در آن حالت باقی می ماند. سپس شروع به حرکت می کند و به سوی سحابه اورت می رود جایی که مردم خزنده نیبیرو به خواب زمستانی فرو می روند.

قرار گرفتن سیاره نیبیرو بر بالای مدار قطبی تیامات (زمین) سبب دوره های شدید طوفان و فجایع طبیعی می شود و موسی که از این مطلب آگاهی داشت موقعیت را برای نجات قومش از مصر مناسب دید. موسی با تخصصی که در علوم کهکشانی و رموز هرمتیک داشت از آرکن سرنوشت تقاضای کمک کرد. ( آرکن به ضم ک  به معنی شیطان مالک سرنوشت است. کسی که قدرت بر همه چیز دارد اما از نوع شیطانی و موذیانه)

موسی از آرکن خواست که مردم او را آزاد کند و  آرکن هم قراردادی با موسی بست . موسی باید قسم می خورد که مطیع این آرکن باقی بماند .

با ورود سیاره نیبیرو به اتمسفر زمین قطب های شمال و جنوب زمین جابه جا شدند و فجایع شروع شد. آب دریای سرخ از وسط به دوقسمت شد و راهی را برای عبور موسی و همراهانش فراهم کرد اما لشکریان فرعون که تعقیبشان می کردند غرق شدند.

اما وقتی قوم بنی اسرائیل به سلامت به صحرای سینا رسیدند موسی دریافت که با آرکن اشتباهی قرارداد بسته است و در نتیجه ی این قرارداد آرکن کنترل زمین را به دست آورده بود و به این ترتیب زمین وارد یک عصر سیاه گشت.

در حدود ۱۰۰ سال قبل از میلاد بود که نیبیروها از اشتباه موسی خبردار شدند و برای اینکه جلوی خرابی ها را بگیرند شاهزاده نانار را که متخصص فلسفه ی هرمتیک و کیمیاگری بود به زمین فرستادند. شاهزاده نانار به مصر رفت و گروه های هرمتیک مصر را سر و سامان داد. آن ها موافقت کردند که یک زن کرو مگنون را با اسپرم شاهزاده نانار باردار کنند. به این ترتیب یک زن دو رگه تولید شد که نیمی از آن زمینی بود و نیم دیگر نیبیرویی بود. نام این زن مریم بود. به محض اینکه مریم به سن بلوغ رسید به همراه مردی به نام یوسف به مصر فرستاده شد و دوران نوجوانی را به فراگیری علوم هرمتیک پرداخت. شاهزاده نانار یوسف را به عنوان نامزد مریم همراه او کرده بود تا تولد فرزند آینده (عیسی) قانونی جلوه کند.

مریم و یوسف ازدواج کردند اما یوسف چیزی در مورد مریم یا قوانین هرمتیک نمی دانست. وقتی مریم ۲۰ ساله شد شاهزاده نانار به صورت مادی درآمد و به عنوان یک سرباز رومی مریم را ملاقات و او را باردار کرد. به این ترتیب عیسی تولید شد و وقتی عیسی به سن بلوغ رسید به هندوستان فرستاده شد تا تمام اسرار و علوم مربوط به نیبیرو و انقلاب علیه شیطان سرنوشت را فرا بگیرد. معلم عیسی شاهزاده ای اهل نیبیرو بود به نام  اینانا ( لکشمی) که در ان زمان فرمانروای سرزمینهای کنونی هندوستان – پاکستان- افغانستان و هندوچین بود.

عیسی در حدود ۳۰ سالگی به اورشلیم (بیت المقدس) بازگشت و طبق دستورات شاهزاده نانار شروع به فعالیت کرد. چون عیسی دورگه نسل دوم بود قادر بود قدرت های خارق العاده اش را در زمین استفاده کند.

مقصود شاهزاده نانار و امپراطوری آنوناکی( آنو) از این برنامه ریزی این بود که آرکن سرنوشت را از قدرتش بر زمین معزول کنند و عیسی می بایست این ماموریت را انجام می داد. او ۱۲ حواریون را انتخاب کرد و فعالیتهای زیادی کرد اما در نهایت امپراطوری روم توانست با یک توطئه عیسی را دستگیر و مصلوب کند. به این ترتیب طرح شاهزاده نانار شکست خورد و آرکن مذکور همچنان تا امروز بر زمین نظارت می کند و مطمئن هستم که شورای ۱۲ نفره ی نیبیرو از این مسئله خرسند نیست!

بخش بالا فقط ترجمه ی کوتاهی از عقاید مردم نیبیرو نسبت به تولد عیسی مسیح است که توسط پیروانشان ترویج می شود.

انسان کرو-مگنون :

 یعنی انسانی که اجدادش از مردم نیبیرو بوده اند. پس از اینکه مردم آنوناکی در زمین پراکنده شدند نسل اولی که از ایشان تولید شد دارای قدرتهای خارق العاده بوده و به نام  مگی یا مغ شناخته شدند. مغان زرتشتی نامشان را از اینجا میگیرند. مگی یا مغ به معنی جادوگر یا فردی است که کارهای کثیف و عجیب می کند. لغت مجیک در انگلیسی از مگی مشتق شده است.

اسرار هرمتیک :

رموز کیمیاگری که شامل تمام علوم موجود در دنیا می باشد و انسان را قادر به انجام کارهای غیر ممکن می نماید. تبدیل عناصر به عناصر جدید و تولید موجودات و گونه های جدید بر روی زمین. بخش اصلی دانش هرمتیک مربوط به کارهای کثیف از جمله جن پرستی و دست یابی به قدرتهای ماورایی – قربانی و پرستش خدایان متعدد می باشد. پس از حمله ی مسیحیان به مصر اکثر مدارس جادوگری نابود شدند  و با طلوع اسلام بقیه معابد و مدارس هرمتیک در مصر از بین رفتند . اما الواح زمرد و کتب حاوی دانش هرمتیک توسط مسلمانان به عربی ترجمه شد که در نتیجه ی آن عصر طلایی دانشمندان مسلمان آغاز شد. کیمیاگران اسلامی قوانین چند خدایی و قربانی های کیمیاگری را تغییر دادند و آن را مطابق با قوانین الهی نوشتند . این علوم با تسخیر اسپانیا توسط امپراطوری عثمانی وارداروپا شد و به این ترتیب عصر رنسانس در اروپا را سبب شد.

شاهزاده نانار به صورت هرمس در حالیکه علامت کیمیاگری را در دست دارد.این علامت دو مار پیچ خورده است که امروزه نیز بر روی محصولات پزشکی و دارویی دیده می شود.

شاهزاده نانار به صورت هرمس در حالیکه علامت کیمیاگری را در دست دارد.این علامت دو مار پیچ خورده است که امروزه نیز بر روی محصولات پزشکی و دارویی دیده می شود.

علوم هرمتیک

هندوستان همچنان به عنوان تنها مدرسه ی علوم هرمتیک چند خدایی در دنیا به حیات خود ادامه می دهد .

 

همانطور که حتما متوجه شده اید – نیبیروها ( آنوناکی) قصد دارند که حوادث زمین را وارونه جلوه دهند . به این معنی که خود را دوستداران مردم زمین معرفی می کنند و در عوض خدای یکتا را به عنوان آرکن سرنوشت به صورت یک موجود شیطانی نشان می دهند. سال های پربار و پربرکت زمین را و بزرگترین و بهترین پادشاهی ها را و پیامبرانی همچون سلیمان و داوود را به عنوان عصر سیاه زمین معرفی می کنند . و می گویند که آرکن سرنوشت قصد سوء استفاده از زمین را دارد.

این ها مدعی هستند که عیسی برای متوقف کردن خرابی ها روی زمین فرستاده شده بود در حالی که موسی قرار داد خود را با آرکن سرنوشت در سال ۱۵۰۰ قبل از میلاد بسته بود و اگر آن ها واقعا قدرتی داشتند و می خواستند کاری برای زمین بکنند می توانستند طرح شاهزاده نانار را همان زمان اجرا کنند. پس چرا ۱۴۰۰ سال صبر می کنند تا سال ۱۰۰ قبل از میلاد و حالا می گویند که عیسی را ما درست کرده و فرستادیم که به شما کمک کند؟!

علاوه بر این ها آنوناکی منکر هر نوع خالقی هستند و خود را خدای خالق مردم زمین می دانند. در حالی که گزارشات خودشان تایید می کند که پیش از ورود آنوناکی زمین دارای سکنه ی هوشمند بوده است. و دیگر اینکه نمی گویند خودشان را چه کسی خلق کرده است؟

کسانی که اطلاعی از محتوای اناجیل و تورات ندارند شاید متوجه نشوند که آنوناکی از نواقص این کتب سوء استفاده کرده و تئوری های خود را می نویسند.

یک نمونه برای مثال این است که زندگی حضرت مریم در هیچ یک از اناجیل و در هیچ جایی ثبت نشده است.

(به جز قرآن کریم که اشاره به تولد او و دریافت مائده آسمانی می کند و اینکه همدوره ی زکریای پیامبر بوده است.) که این اطلاعات باز هم از نظر تاریخی کامل نیست و جای شک و شبهه می گذارد که آیا مریم واقعا دورگه ای از آنوناکی بوده است؟ همچنین در مورد زندگی حضرت عیسی هیچ نمی دانیم. اناجیل فقط  اطلاع می دهند که عیسی مسیح پس از تولد توسط مادرش و یوسف به مصر برده شد. سپس ناگهان وارد ۳۰ سالگی عیسی می شویم که به شفای بیماران می پردازد. در طول این ۳۰ سال عیسی مسیح کجا بود و چه کرد معلوم نیست.

بنا به همین دلایل  است که هر که از راه می رسد فرضیه ای می دهد مانند فرضیه ای که در کتاب » کد داوینچی «ارائه شده است و بعد هم در یک فیلم مستند تقلبی توسط جیمز کامرون اثبات می شود!!

 حال می رسیم که پرسشی که قبلا مطرح کردیم : آیا واقعا مریم مقدس مخلوطی از انسان زمینی و غیر زمینی بوده است؟ آیا واقعا جبرئیلی که بر مریم ظاهر شد همان شاهزاده آنوناکی درخشان بود ؟  آیا عیسی مسیح واقعا ۳۰ سال گمشده ی عمرش را در مصر و هندوستان گذراند؟ در مورد همه ی این سوالات باید به تاریخ رجوع کنیم و چون سلسله نگاری اتفاقات طولانی و چه بسا خسته کننده خواهد بود مختصرا توضیح می دهیم.

 این درست است که حضرت مریم باردار شد بدون اینکه کسی شوهری یا مردی نزد او ببیند. اما در هیچ جای تاریخ  هیچ کشوری حضور موجودی به نام نانار ثبت نشده است. بر اساس اناجیل عیسی مسیح به همراه مادرش به مصر برده شد ولی در هیچ کجای تاریخ مصر نامی از آنها ذکر نشده است.اگر واقعا چنین اتفاقی افتاده بود و عیسی و مریم  در مصر سکونت داشته اند باید جایی نامی از آنها باقی مانده باشد در حالیکه چنین نیست.

 اگر واقعا عیسی مسیح ۲۸ سال از عمر خود را در هند سپری کرده است باید نامی از او در کتب هندو و یا تصویری از او در کنار الهه لکشمی به چشم بخورد. در حالیکه چنین نیست.

 متاسفانه یا خوشبختانه تاریخ هیچ کشوری حضور مریم یا عیسی را تایید نمی کند و هیچ گزارشی هم مبنی بر مسافرت آنها داده نشده است. در نهایت تمام اطلاعات ما می تواند از کتاب قرآن برداشته شود چون این تنها کتابی است که اطلاعاتی در مورد عیسی بن مریم ارائه می کند.

محتوای آیات : فرشتگان به مریم مژده ی عیسی را دادند و مریم خود گزارش می دهد که هیچ مردی او را لمس نکرده است پس چگونه او را فرزندی خواهد بود ؟ این خود ثابت می کند که هیچ نوع تماس فیزیکی در میان نبوده و هیچ موجود مادی در کنار مریم حضور نداشته است. فقط جبرئیل حضور داشته و او هم مامور پیام آور بوده و نه سرباز رومی!  بر اساس گزارشات وحی در خلقت عیسی مسیح هیچ وسیله یا موجود مادی به کار گرفته نشده است . عیسی مسیح روحی صادر شده از جانب خداوند بوده و به بیان واضح تر نطفه ای در کار نبوده که شوهری لازم داشته باشد!

همانطور که گفتیم طرح شاهزاده نانار فقط یکی از دهها دروغی است که توسط آنوناکی و سایر گونه های فضایی گفته شده
قصد آنوناکی و سایر گونه های غیر زمینی تا کنون این بوده است که انسانها را دچار فراموشی و دین زدگی کنند . به این ترتیب دیری نمی گذرد که هرج و مرج و بی نظمی به تمام زمین کشیده می شود و انسانها در جنگ با خودشان می بازند.

 طبق چیزهایی که تا به حال از آنوناکی گفته ایم شاید فکر کنید که شباهتهای فراوانی بین آنها و شیاطین وجود دارد. تمام خدایان باستان که از نژاد آنونکی بوده اند مانند لکشمی و اینانا از جنیان بوده اند ! پس آیا می توان نتیجه گرفت که نژاد آنوناکی یکی از گونه های فضایی نیستند بلکه یک دسته از جنیان هستند که همواره زمینیان را آزار و اذیت کرده اند ؟

نوشته ی بالا ترجمه ی بخشی از کتاب روبرتو سولاریون و سایرین است

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک نمایید

مشاهده سایر مطالب درباره آنوناکی ها

مطالب مرتبط

۳۹ دیدگاه‌

  1. وهُوَ گفت:

    سلام ادمین
    این همه علم بشر پیشرفت کرده که ما بشینیم و بیندیشیم که حاکمان وقت سومر چگونه ملت خود را خر میکردن تا از آنها بیگاری بکشند ؟ واقعا کم عقلی من گل کرده که دارم وقتم را حرام می کنم تا نظر بدم در ارتباط با این داستانهای من در آوردی حاکمان زیرک عهد عتیق . خدا وکیلی جون عزیزانتون ،کدوم یکی از شما این داستان ها را باور دارید؟ اگر باور دارید چه سودی می برید حتی اگر شاهد از غیب بیاد و بگه همه این داستانها حقیقت داشته ؟ به نظر من اگر حتی همه این داستانها حقیقت داشته باشه حیف از صنعت چاپ و تکنولوژ مدرن کامپیوتر که صرف این حقایق چند هزار سال گذشته بشه . خواهشا” اگر از روی شکم سیری این چیزا را بیان میکنید و خودتون را سرگرم میکنید یادتون باشه در نزدیکی شما انسانهایی هستند که از گرسنگی شکم درد دارن و شرم دارن که گدایی کنند . باور کنید اگر انسانها به جای ساخت سلاح تمام ثروت خودشون را در جهت آبادانی کره زمین بکار بگیرند شبه بهشتی در این دنیا خواهند ساخت . ولی با عرض معذرت خیلی از شما ها که دنبال این نوع سرگرمی ها هستید دوست دارید فقط خودتون از زندگیتون لذت ببرید و به قول امروزی ها حالشو ببرید ، مسلمون ومسیحی و گبر هم نداره همه یاد گرفتن لحاف را بکشند سمت خودشون بجای اینکه یه لحاف بزرگتر بسازند. و کلام آخر اینکه بهترین سرگرمی در زمینه تاریخ این است که ، تاریخ زمان های نزدیک به عصر خودتون را مطالعه کنید که هم واقعی ترهست وهم به ما کمک میکنه که اشتباهات پدران هم ژن خود را تکرار نکنیم . تو ایرانی که میگی پدران ما اشتباه کردن انقلاب کردن تو دیگه اشتباه نکن ، اگر راست میگی بچه جون برو کمی تاریخ دویست سیصد سال گذشته را بخون نمی خواد در مورد سومریها فکر کنی ……..

  2. Mare گفت:

    خــدای احدوواحــدکیه ازنظرشما

  3. رامین گفت:

    دوستان عزیز از مطالب شما ممنونم.
    ما توی یک ماتریکس گیر افتادیم و باید خودمون رو نجات بدیم. همین

  4. تئودور کرابیان گفت:

    چرت و پرت خوبی نوشته تو کتابش.
    والا ملت از گرسنگی نویسنده شدن.
    این خزعبلات رو روش وقت نذارین…

  5. ناکی گفت:

    اگر کسی با تعمق اما بدون تعصب قران یا انجیل را بخواند و با هم مقایسه کند بوضوح اشاره شده به خدایانی که فرزندانشان با دختران نکو سیمای انسان در آمیختند .و لابلای تورات یا انجیل عهد عتیق بسیار نکته های ظریف بیان شده.پس ما خالق هایی داریم که خود مخلوق خالق های دیگری هستند.
    اینکه به شما یا من گاهی توسط خواب یا رویا الهاماتی میشود در مورد وصل شدن به سطح فرکانسی ایشان است .که معمولا با مدیتیشن یا مراقبه های مخصوص اتفاق میفتد.جن ها نرم افزارهایی بد ما هستند درواقع سربازان کوچک و کم نیروی شیطان که در روایات به ابلیس هم گفته شده.
    تمامی این داستانها برای چیست؟
    اگر انسانها محبت و عشق را پاس دارند و در حق هم نکویی کنند تبدیل به یک بازوی قدرتمند میشوند در کیهان و این برای موجودات فرازمینی خطرناک است …پس باید مداوم درجنگ و خشم و جنگ و کینه توزی باشیم تا نتوانیم متحد شویم.
    حالا قران را میتوانیم از طرف خدای شیطان نامید چون ۶۶۶مرتبه که خود کلمه ی شیطان است از ((قتلوا)) استفاده کرده است .البته چون شیطان خود را خدای زمین میداند این حکم را در جایگاه خدایی میدهد و حال که عیسی خودرا پسر خدا معرفی می کند همه را به عشق و بخشش و محبت دعوت می کند پس بدون تعصب و با نگاهی دقیق میتوان فهمید هر کسی از خدای خودش صحبت میکند!
    برای کسانی که در تعصب اسلام گیر افتاده اند باورش کمی سخت است زیرا تمام باورهایشان از دین اسلام زیر سوال میرود ولی این عین حقیقت است .اگر خودتان بخوانید به این حقیقت میرسید .زنده باد محبت و عشق و بخشش ….زیرا همه ی ما در اصل یکی هستیم.

  6. بی نام گفت:

    جن از مجرد ها هستن

    • Hadi گفت:

      لطفا چرت پرت ننویس وقتی چیزی نمیدونی، اومدی اینجا یه‌ چیزی مینویسی میزاری میری این پیامی که نوشتی خودش حاوی انرژی منفیه خودتو جمعو جور کن هر چیزی ننویس، زنده باد عشق نور و خالق زیبایی ها

  7. عباس گفت:

    سلام خدمت همه دوستان بحث جالب هست
    آنانوکی ها یا همون آدم فضایی ها به دنبال آب و استخراج طلا به زمین آمده اند و مقبره آلالو اولین آنانوکی که به زمین آمده در سیاره مریخ موجود هست
    آنانوکی ها برای استخراج طلا از معادن نیاز به نیروی کارگر داشتن و با توجه ب علم ژنتیکی داشتن خیلی از موجودات زمین را مورد آزمایش قرار دادن بعضا هم تصاویری در متون قدیمی از بدن های انسان نما و سر حیوانات دیگر هم میبینیم حال آنانوکی ها ژن موجودی به اسم نئاندرتال را با ژن خود ترکیب کردن و موجودی به وجود آمد که قابل دیدن نبود در واقع همان جن و این آزمایش را دوباره تکرار کردن کا این بار در ترکیب این ژن ها خاک را نیز اضافه کردن و موجودی به اسم کرومگنون به وجود آمد و از ترکیب ژن کرومگنون و آنانوکی انسان مدرن را به وجود آوردن که از آنها به عنوان کارگر در معادن طلا استفاده میکردند
    حال در واقع آنانوکی ها خالق ما نیستن بلکه این موجودات با علمی کا داشتن ما رو مدرن کردند
    خوب با پیش آمدن این قضیه دو دین در دنیا به وجود آمد ماه پرستی و مهر پرستی که تمام ادیان یکتا پرستی و بت پرستی زیر مجموعه ماه پرستی قرار میگیرند که در نهایت به آنو فرمانروای سرزمین نیبرو ختم میشه
    و مهر پرستی دقیقا مقابل ماه پرستی هست که روح هستی را خالق جهان میدونه و چهار عنصر اصلی را به عنوان چهار خدا خلق میکنه که این چهار عنصر جهان را تشکیل می دهند و روح هستی بهشون حیات میبخشد و خورشید مهمترین نماد این آیین هست

  8. Azar Akhtari گفت:

    با سلام،چند ماه پیش یعنی ۲۰۲۰-۲۱/۱ در کانال هدایتگری عیسی مسیح(Kristus kanslisering)موفق شدم از خود عیسی مسیح در مورد زندگیش بپرسم و اون هم اینطور توضیح داد که از مریم و یوسف تولد شدم و پدر و مادرم اسمم رو عیسی گذاشتن و وقتی ۳۰ ساله شدم خداوند مرا فرا خواند و او مرا yesus kristus نامید و من موظف شدم که پیام آور عشق و محبت باشم و ناجی بشریت.
    و از اونجایی که رومیان مردمان ویرانگری بودند و به مردم خودشون هم رحم نمیکردن تصمیم گرفتم موعظه هام رو بیرون از کلیسا انجام بدم و اینطور شد که خبر به کلیسا رسید و رومیان با تحریک کلیسا مرا به صلیب کشیدند ولی من روی صلیب نمردم بلکه تعداد مردانی که من به اونها کاملا اعتماد داشتم منو از صلیب پایین آوردند و من زنده بودم این که شما امروز در انجیل میخونید که رستاخیز کردم به این معنیه که من رو آماده سفر کردند به کشمیر و چون کشمیر تنها سرزمینی بود که رومیان در اونجا هیچ قدرتی نداشتند و دوباره تغییر هویت دادم به یوسارساف و ادامه به زندگی دادم تا سن ۸۰ سالی و بعد از دنیا رفتم و این هست اصل واقعیت و اینکه داستان‌های انجیل واقعیت نداره و اینکه واقعیت امر اصل اطلاعات صحیح رو در کلیسای کاتولیک روم مخفی کردن!

  9. کاکوفایل گفت:

    سلام
    من از وقتی که کتاب بازگشت آنوناکی رو خوندم نظرم درباره جهان و طبیعت عوض شده. خیلی کتاب خوبیه…

  10. ارماگدون گفت:

    سلام,میگم یکمی اول کتب اسمانی را که شامل قران انجیل و تورات و اوستا را بخوان بعد بیا اینجا حرف بزن برادر من . من نمی دانم ایا به خدا ایمان داری یا نه ولی حداقل این قران را بخوان بعد بگو داخل این کتاب نوشته ۶۰۰۰هزار سال . اخه ابله کودن افرینش فرموده در ۶شب و ۷ روز می شود که این ها هم تفاسیر دارد که چرا در این مدت طول کشیده من نمی خوام بهت توهین کنم ولی یکمی تاریخ و کتاب بخوان.

  11. محمد گفت:

    اانذرتهم ام لم تنذرهم لا یؤمنون

  12. کهنه سرباز گفت:

    واینکه همان زمان قبل تاریخ و تاریخ هم مبهمه که مثلا حکومت مصر دست کدام نژاد بوده و جاهای دیگه مثلا موسی از انوناکی ذکر شده بعد میاد یهودو از اسارت انوناک نجات میده بعد میبره اریحا به انوناکی حمله میکنه ؟؟گمونم باز مثل بارها و بارها دارن گولمون میزنن نظر شما چیه

  13. کهنه سرباز گفت:

    با سلام و احترام ایا برای هیچکس جالب نیست چرا هیچ مقاله و مدرک یا حتی نظریه در باره بعد از تاریخ و حال حاضر موجود نیست که کدام نژاد کدام قسمت زمین رو دراختیار دارن و در جنگ ها کدامیک طرف کدام جناح هستن وغیره ؟چقدر اینترنت تحت کنترل و سانسور کدام دسته هست و چقدر به عنوان مرجع اگاهی قابل اعتماد؟اگه کسی چیزی میدونه لطفا بگه استفاده کنیم

  14. عاشق مولا علی ع گفت:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    ان شاالله صحبت هایم به درد بعضی ها بخورد و نتیجه بخش باشد. جناب ادمین کاملا درست گفتند که این موارد ذکر شده به شیاطین مربوط است.
    شما یک چیزی از کتیبه ها و یک سری موارد در اینترنت یا کتاب پیدا کردید و با صراحت و عقلانیت میگید بله درسته فرا زمینی بودند!!!
    یک مصاحبه خیلی کمیاب از یکی از اعضای سازمان مخفی مونترال هست که این شخص خودش شیطان پرست بودند و حرف جالبی میزنند. گفتند شیطان ۳ تا هدف داره . ۱-شما اون رو باور نکنید
    ۲ کنترل ذهن
    ۳ نابودی انجیل بدون آتش
    که همچنین ایشان ذکر میکنند که شیطان به چارلز داروین مسئله تکامل را یاد داده و همچنین در آینده شیاطین به عنوان یک فرازمینی به زمین خواهند آمد.
    واقعا تاسف میخورم که هدف اون ها حقیقی شده است…

  15. Mym گفت:

    اگر انسانهای چند هزار سال پیش فرازمینی یا پیشرفته تر از انسان امروز بودند و ژنتیک و dna رو کشف کرده بودند و هزار مطلب دیگه پس چرا اینقدر ابتدایی نقاشی میکشیدند اونهم بر روی لوح و دیوار غارها، یعنی به علوم و تکنولوژی پیش رفته دست پیدا کرده بودند اما کاغذ یا متریال پیش رفته ایی برای ثبت وقایع نداشتند و اینقدر ابتدایی طراحی میکردند، یکمی عقل هم چیز خوبیه ادم داشته باشه??

  16. 0000 گفت:

    نعوذ بالله……آخه این چه مسخره بازیی هست حتی بعضی از انسان ها هم معجزات الهی رو به شیطان و ماورا ربط میدن که بگن کار خداوند عزوجل نبوده…..با خوندن اون قسمت اول و چند خط بعدش واقعا حال آدم خراب میشه…..فقط قرآن و یاد خدا هست که به آدم آرامش میده،یقین دارم قرآن حقه و جز افراد شیطان صفت مانند کسانی که خدا و پیامبران رو انکار کردند معجزات پیامبران رو به جادو و سحر و شیطان و ماورا ربط نمیدن……

  17. سارا گفت:

    فرازمینی ها که حتما بودند کلی اسکلت و جمجمه پیدا کردن از انسانهایی مال دوران باستان که استخونبندی یا ژنتیک شون با ما فرق داشته و هیچ نمونه مشابهی با دیگر انسانهای اون زمان نداشتن
    همینطور توی نوشته های باستانی و بعضی از مقبره ها نقاشی هایی کشیده شده یا توصیفاتی کردند که مشابه سفینه های فضایی هستند

    همینطور توی عقاید کهن از ۹ خدا صحبت شده که توی تمدن چین و هند و یونان یا مصر بودند و بهشون میگفتن ۹ خدای اسمان
    و قضیه جالب اینه که پادشاهان هر تمدن یا راهبان مدیوم با اون خدایان در ارتباط بودند و درمورد حکومت شون ازشون کمک و راهنمایی میگرفتند

    درکل خیلی چیزا تو این دنیا هست که انسانها ازش بیخبرن
    تازه اجنه هم غیرمادی ان و اصلا ربطی به فضایی ها با اون ژنتیک خاص و تمدن پیشرفته شون ندارن

    فرازمینی ها یه چیزن و اجنه یه چیز دیگه واقعا برام جای تعجبه که با اونهمه اطلاعاتی که جمع کردین اخر به این نتیجه رسیدین که همه چیز زیر سر جن هاست

    • فریبرز گفت:

      آفرین دوست خوبم جوابت منطقی بود امیدوارم دوستانمون توجه داشته باشند ک ماجرای ۹خدا کاملا درسته و تمدن آگارتا ک نگهبانان دروازها‌ هستن و مراقبت از زمین و ما وظیفه آنهاست در آخر عرض کنم ک هیچ جنی وجود ندارد

      • 777 گفت:

        همون شیطانی که هر روز شمارو به دروغ گفتن و کارهای بد دعوت میکنه،جن هست…..بهت توصیه از راه باطل اینها پیروی نکنی چون اینقدر تو را آزار میدن و به راه گناه دعوت میکنن که هم دنیاتو خراب میکنن هم آخرتت…بسیاری از دوستان بودن که به این روز افتادن رها شدن از دست گناهانی که خودت میکنی خیلی سخته….شیطان دعوت میکند، شما هستی که نباید گناه کنی! ولله به جز خدا به آدم آرامش نمیده و قرآن نیز کتاب حقه که اطمینان داشته باش آیات اون تماما صدق است….از اون پیروی کنید

      • 777 گفت:

        اطمینان داشته باش اگه ۹ خدا بود الان همون ضرب المثل آش شور شد یا بی نمک میشد یه خدا میگفت الان روز باش یکی میگفت شب، واقعا پوچ و بیهودس….فقط میدونم که یک نیروی واحدو برتر هست که وقتی به اون اعتماد کنیم آرامش میده و امید به زندگی….

    • امید گفت:

      سلام . ببخشید الان شما مثلا پیدا شدن فسیل و استخوانهای عجیب غریب رو دلیل بر این میدونین که استخوان فضایی ها بودن؟ آخه چه ربطی شاید یه موجود دیگه بوده که منقرض شده . خیلی دلایل دیگه وجود داره که نشون میده هیچ فضایی وارد زمین نشده، و اینکه همه اینها زیر سره اجنه بوده . در مورد زمین تخت ، وهمچنین کلمه آیواس رو توو وب سرچ کنین

    • هاشم گفت:

      سلام دوستان این حرفا چیه اینا همه حرف اونایی هست که میخان وجود خدارو زیر سؤال ببرن..به هردری میزنن که بگن خدا نیست…از نظریه داروین شروع شد که میگفت انسان اول میمون بوده بعد کم کم شده انسان…بعد که دی ان ای رو کشف کردن دیدن نمیشه خدارو انکار کرد این برنامه های ادم فضایی رو درست کردن از سالها پیش…فیلماشونو ببینین که راجع بع فضایی ها درست کردن…این چیزایی هم که از اثار باستانی کشف کردن یا خودشون عمدا باستان سازی کردن یا عامدانه اثار باستانی رو ربط دادن به اونا…اخه نقاشی ادم فضایی ها رو تو غار چندهزار ساله کشیدن مگه کاری داره….پیشنهاد میکنم سخنرانی رائفی پور با موضوع یوفو و رائیلیسم رو گوش بدین با مدرک حرف میزنه و رد میکنه فضایی هارو…سناریو شونم شروع کردن به تازگی…چند روز پیش پنتاگون مثلا افشا کرد فیلم ها واسناد رؤیت بشقاب پرنده هارو اگ کسی ب خدای واحد اعتقاد داشته باشه سراغ این چرندیات نمیره

      • Fatem گفت:

        رئیس پور یک دروغ تو بی سواده خواهشا برای تایید نظرتون اسم اون رو نیارید تنها کارش اینه شست و شو مغزی میده

  18. حسن گفت:

    تنصافا ابن همه —- مینویسید یه کوچولو با منابع مقایسه کنید میبیند که عاقلانه نیست نشر بدید

    • Hamid گفت:

      این متن شما کاملا ضد و نقیضه. و هدفمند و ….
      شما دو طرف رو جادوگر و بد ذات معرفی کردید

    • Saeed گفت:

      احترام به هم خوب است
      پس بهتر است از الفاظ بد استفاده نشود
      به قول یکی از بزرگان کسی برنده است که بداند از کجا آمده و الان چه کار دارد و کجا خواهد رفت!
      قبول داریم هستیم و می دانیم که تفکر و تقلید و سلاح های دیگری وجود دارند.
      تفکر برای اینکه درست باشد و به یقیین تبدیل شود باید اثبات بشه ، چون ما این طوری طراحی شده ایم
      اگر هم بخواهیم تقلید کنیم ، تقلید ناآگاهانه که برابر با جاهل بودن است و تقلید آگاهانه هم زمانی باید باشد که شخص معتمد و راستین باشد.
      همه ما انسان ها دنبال حقیقتیم و بزرگترین هدیه به ما آزادگی است . هزاران هزاران هزاران موجود در دنیای زمبن هستند و با با یک دنیای جدا!
      نباید انتظار داشته باشیم همه یکسان فکر کنند.
      چیزی که معلوم است ابن است که همه ما انسان ها در بازی هستیم و هدف را گم کرده ایم.
      اگر مفهومی به نام خدا هست پس باید ما به آن برسیم
      خدا یعنی از خود آگاه بودن
      خدا یعنی آزادگی و احترام به آزادی دیگران
      خدا یعنی فرهنگ
      خدا یعنی خلقت بی نهایت
      خدا یعنی از ابد تا ابد
      خدا یعنی ……
      جن ، و سایر موجودات همه می توانند وجود داشته باشند، فقط باید هر کسی صحبتی می کنه بگه برام اثبات شده یا نه و له آن اشراف کامل داشته باشه.
      اینکه فلان این را گفت و یا فلان کس چیز دیگری همه تقلید ناآگاهانه است.
      باید هر انسان یک محقق هم باشد تا به نتیجه های بهتری هم برسد.

  19. سینا گفت:

    خوب بود واس جزییاتتون منابعو مدارکم درج میکردید…ممنون جالب بود اما بدون منبع و مدرک فقط شبیه ی داستانی که ته مایه از واقعیت داره هستش منظورم جزییاتتونه ک جدیده نه اون بخشیش ک قابل اثباته

  20. faiez shafiqi گفت:

    باجازه منهم مطالبیرابیان کنم.:
    آنچه
    مااکنون داریم اکثرش ازدانستنیهای پیشینیان ماست.تاچندی پیشترازکاوشهاویافته های باستانشناسی کسی باورنمیکرداگربه اومیگفتی اجداداولت شایدزندگی بهترباتکنالوژی پیشرفته ترازتوداشته بوده اند.امااکنون متون اوستا انجیل تورات وقرآن راهمه کم وبیش درک کرده ایم.دراوستا هنگامیکه ازگیاه ریباس وساقه های بهم پیچیده ان صحبت میکنددرحقیقت ازشکل رشته DNA وشکل چلیپایاXمانند کروموزومهاصحبت میکند.
    درقصه نگهداری آن ومدت آن ازآزمایشگاهها وپرورشگاههای پرازوسایل تخصصی متخصصین ژنتیک صحبت میکند وازفرازمینیهایی که ممکنن ازتکامل دوره های قبلی بفضارفته بوده اندوباهم رابطه داسته اند(قهرمانان/خدایان).
    هنگامیکه درداستان جمشیدوسه زمستان پی هم نابودکننده حرف میزند نیز دیده بانان (خدایان)به اوخبرمیدهندازرسیدن آن زمستانها ازرسیدن اژدها وبرخوردش بزمین.(همان شهابسنگ مانند.اسلحه یی موشکی ابرهسته یی)ازسوی اهریمن یادشمنان کسانی مانندجمشید ویاخودجمشیدبرای نابودی او.این داستانراهندیهابه نبردهایفضایی وهسته ئی تعبیرمیکنند.درست پیش ازبرخوردآن ویا آنها اوراآماده نجات دادن حیات یا ائیتی درزمین میکنند.حتمن نیروگاه ویاایستگاه فضایی وارتباطی زمین فضای جمشیددرکناررودنیک دائیتی که خدایش اناهیتا نام داشت واناهیتالقب رودهامون درشمال افغانستانست.’بوده است که یمایاجمشید بکنارآن رودمیرود تاباستلایت جاسوسی یاهمپیمان فضایی خودصحبت کند ودرآنجااو (خدایش )باهم پیمان میبندندتا پناهگاههابی ماننددارینکویو’که دراوستا بنام دارجمشیدکرذکرگردیده استراآغازبربناکردن کندوادامه داستان.
    همچنین نسلهای سختپوستی انسانهایی ویا ماهی انسانها هم بیگمان راست بوده اندچون خوداین انسانهاپدیدآورندگان جانوران جدیدبوده اند.درکتیبه های سومری چننان آمده اند.نسل کنونی ماانسانهای کنونی نیزبهمین اندازه ازتوان تکنالوژیکی رسیده ایم.
    درجنوب دریای مدیترانه درمنطقه یی که اکنون تونس است اژدهایی به اندازه اینکشوربوده است که کسی اوراازتنه میبرد.این اژدهادرحال حمله بماهیی بسیاربزرگ بوده وزهری برآن پاشیده است.هردومرده بوده اند.پایین ترازاینها درسمت غرب ماهی قزل آلا یاسلمانی فسیل شده است که درروی شکمش درست جاییکه سوراخ بیرون ریختن تخمهایش است آتلانتیس قراردارد.شایداوآمده بوده که درآن رودخانه تخمگذاری کند.وسپس مرده است.سکلهای آدم ماهی یی که درعراق کهن نقش شده بودند شایدحاکی ازهمین داستان کند.آن اژدها وآن دوماهی بحسآب موجودات بایولوژیکی ساخت موجودات باهوش بوده اند.وموجودات ماهی انسان درتخمهای آنماهیها بوده اند.حکایت ازدوره یی ابرپیشرفته بوده که ممکنن دردوره هایی ماهم بچنان زندگی یی وکارهایی وادارشویم.بنابرین دیوها وغولها شاهنامه وسیمرغ سام زال ورستم نیز همه تاحدودزیادی واقعیت بوده
    اند.همچنین طول عمرافسانه ئی مثلن جمشیدضحاک نوح و…هم میتوانسته بوده اندکه راست باشند.

  21. Amir shahn گفت:

    ادمین عزیز.با احترام.تحلیل شما کمی اشتباه است و کمی درست.
    گاهی به نعل زدید و گاهی به میخ.
    انوناکی ها خود را خالق مینامند نه خدا.زیرا انها انسان را خلق کردند.
    از میمون.رپتایلها را از خزندگان و جنیان را از موجودات غیر ارگانیک.
    شاید بتوان گفت که رپتایلها قبل از انوناکی ها در زمین بودند اما جنیان خیر.زیرا در الواح سومری هیچ نامی از جنیان برده نشده.
    جنیان کاملا بی تکنولوژی هستند زیرا به ابزار نیازی ندارند حتی در جوامع امروزی.اما انوناکیان بسیار پیشرفته بودند و بالهایی جدا شونده داشتند.
    تمدن انها دوازده هزار سال پیش از نیبرو به خلیج (دره) عدن انتقال یافت و استخراج طلا.جنیان را چه نیاز به طلا؟
    در مورد شیطان، انوناکی همواره از خداوند یکتا و خلق انسان و دستکاری ژنتیک و دخالت در امور خدایی ترسیده و هراس داشتند و به همین دلایل تصمیم به نابودی انسان در زمان نوح گرفتند.انها خدا را انکار نکردند زیرا در الواح سومری دقیقا از دستور خداوند برای ساخت کشتی نوح نام برده اند.
    اما در مورد خالق، دروغ نگفتند.انها خالق انسانند.
    انها همواره مانند ذات انسان سرشت خوب و بد دارند اما مقوله ی دین، تمام خطاهای انسان را در سرشت بد، بخاطر شیطنت شیطان میداند و خوب را بخاطر فطرت خود انسان…

  22. بهروان گفت:

    دقیقا کجای قرآن میگه خلقت ۶۰۰۰ ساله؟! اول قران رو بخون. در ضمن قران میگه چه بسیار شهرهای آبادتر از شما بودن که نابود کردیم یعنی قبل از تمدن انسان چه بسا تمدنها و یا کره های پیشرفته تری بودن.

  23. یوفولوژیست گفت:

    شما حرفایی ک دین بهتون القا کرده رو باور کن من کسی نیستم ک تاریخ مذهب رو زیر سوال ببرم ولی علم میبره…اهرام مصر دوازده هزار سال قدمت داره درحالی ک قران میگه خلقت شش هزار سال پیش رخ داده انقد تو قران اشتباهاتو تضاد هست ک نگم بهتره و اینو بدونین بشر اشرف مخلوقاته بر بسیاری از موجودات ن همه موجودات …پیامبران هم فرستاده تمدن های پیشرفته بوده اینا محرمانس افشا نمیشه ولی علم میگه ن من حالا شما اگ میگین دین بیشتر از علم قابل تاییدن من حرفی ندارم

    • 0000 گفت:

      آخه آدم با هوش کجای قرآن گفته خلقت ۶۰۰۰ سال بوده…..آخه آدم عاقل این همه پیامبر اومدن که به تو بگن قدرتی بالاتر از قدرت خدا نیست!

    • Saeed گفت:

      عذر میخوام میشه بگید چطوری میشه کوروش ، هم فریدون باشه ، هم موسی باشه ، هم زرتشت باشه ، هم خدای رع باشه ، هم شاماس باشه ،،، شجره نامه هر کدوم از اینا رو نگاه میکنی همه شبیه به همه ،،، فقط اسامی عوض شده و زمان و مکان ،،، و یه کوچولو تغییر تو داستان ،،، اما کلیاتش رو که مطالعه میکنی میبینی دقیقا همه اینا یکی بودن ولی تو زمان و مکان عوض شدن

  24. م گفت:

    چه تحلیل مسخره ای …شما الواح سومریان رو با تورات مقایسه کن میفهمی که شباهت های زیادی با هم دارند آنوناکی ها شیطان یا جن نبودند…خواهشا اینقدر سطحی نگر نباش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *